Demo Borger

Moontan

Moderator
Medewerker
Datum: 12 december 2015
Plaats: Borger
Provincie: Drenthe
Wie: Wagenvoort
Wat: consumentenvuurwerk
Tijd: 20.00 uur
Waar: Rondje Achter de Brink - Grote Brink | Borger (Borger-Odoorn), Drenthe
Opdrachtgever: fietsenwinkel Egbert Egberts

PyroGuy

Registered User
2uq15ix.jpg

ferox

Registered User
Haha dankjewel! Ik zag hem net ook op facebook voorbij komen. Ik ga wel even heen. Jij Pyro? Nogmaals, ik ben herkenbaar aan mijn gele petje!

ferox

Registered User
Vandaag hier even geweest. Was een leuk demo'tje. Werd verzorgd door Wagenvoort. Ook nog een leuke finale, al met al heb ik wel genoten.

PyroGuy

Registered User
Blij dat het gewoon door kon gaan en er nog een redelijke opkomst was. Ondanks de regen toch maar even heen en weer gereden. Niet eens zozeer om de producten, maar om waardering te tonen voor de moeite die zo'n kleinere dealer toch maar doet om een demo te organiseren. Goed georganiseerd, lekker vlot door de producte heen geschoten... was wel fijn met dit weer.

Toppertjes waren toch wel de White Thunder, Cruel Traction en de Cruelty.

ferox

Registered User
Blij dat het gewoon door kon gaan en er nog een redelijke opkomst was. Ondanks de regen toch maar even heen en weer gereden. Niet eens zozeer om de producten, maar om waardering te tonen voor de moeite die zo'n kleinere dealer toch maar doet om een demo te organiseren. Goed georganiseerd, lekker vlot door de producte heen geschoten... was wel fijn met dit weer.

Toppertjes waren toch wel de White Thunder, Cruel Traction en de Cruelty.

Dat was ook de reden dat ik heen ging. Best wel leuke producten op de lijst en ik kom ook wel eens bij zijn fietsenzaak dus vandaar. En wat ik echt top vond was het scherm erbij. Het was goed duidelijk welke cake er werd geschoten.

Bovenaan