• Freakpyromaniacs Copyrights

    -Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

    -English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

DEMO Borculo

Wilms

Registered User
Vuurwerk demo Borculo

Wanneer : 15-12-2007
Tijd : 20:30
Plaats : Borculo Willems Sierbestrating (rondweg) Borculo
Provincie : Gelderland
Wie : Willems Sierbestrating
Afgestoken door : Katan (100 kg)
Wat: Consumenten vuurwerk (Wolff)
- Full Loaded (alles, complete lijn)
- Extra’s als: Panter, Cesar, Stars over Paris, New York, Magic fountain, Conerto rosso
65% Demo show 35% Finale
Collecties: Lesli Vuurwerk & Wolff Vuurwerk

Folder download hier.

Willems Sierbestrating
Hekweg 1
7271 LD, BORCULO
T 0545-481215
F 0545-481796
I www.willemssierbestrating.nl
 
De Titel is verkeerd maar als je goed kijkt zie je dat deze demo pas 15 December 2007 is. Dus nog geen filmpje..
 
Leuk om te lezen dat Willems weer een demo'tje schiet.
En naast Lesli zijn ze nu ook Wolff gaan verkopen!
(zou die nou toch eindelijk eens geluisterd hebben, dan ga ik hem ook maar een jorge aanpraten)

Top actie van Willem!
 
Demo, is zeker een goede actie! Tenminste eentje (voor mij) naast de deur. Nog een paar daagjes geduld....
En Blue Voodoo in de collecties (de enige in de omgeving), daar word ik dan weer vrolijk van!

Succes de komende tijd!
 
Zien we je daar he! :cheesy:

Kom ook een kijkje nemen, nog meer mensen uit het verre oosten die ook even komen koekeloeren?
 
Hoe meer freaks......:bigsmile:

Goed om te horen dat in het "oosten" meerdere freaks zitten.

En anders zien we elkaar (waarschijnlijk) wel bij de shows in Hengelo(o), Goor, Groenlo, Deventer etc etc etc.

Het zou je hobby maar zijn......:smile1:
 
Back
Bovenaan