Demo Baarn

Moontan

Moderator
Medewerker
Demo Baarn
Datum : 19/12/2015
Tijdstip : 20.00 uur
Waar : Baarn - Industrieterrein Noordschil, Minveraweg 1A
Wat : Product Demo
Wie: Pyromax Vuurwerkevents
Winkel : Papo Nijhof
Collectie: VuurwerkTotaal
Website : https://baarn.vuurwerktotaal.nl/dealer.html

14102015141359VuurwerkshowPapo_370_247.jpg

Moontan

Moderator
Medewerker
zaterdagavond vuurwerkshow bij woonwarenhuis Nijhof

BAARN - Woonwarenhuis Nijhof organiseert samen met speciaalzaak PAPO op zaterdag 19 december a.s. een grote vuurwerkshow. Om 20.00 uur begint dit knallende spektakel van circa 35 minuten op het parkeerterrein van Nijhof.

Het sier- en knalvuurwerk wordt op een kleine, volledig afgeschermde, parkeerplaats aan de Hermesweg aangestoken. Het publiek kan op veilige afstand op de grote parkeerplaats van Nijhof aan de Minervaweg in Baarn het schouwspel bekijken. De laatste trends en de nieuwste vindingen op het gebied van potten, pijlen en knalwerk zullen de revue passeren.

oliebollen
De reeds aanwezige oliebollenkraam blijft speciaal voor dit evenement geopend. Hierdoor wordt de oudejaarsbeleving bij Nijhof alleen nog maar versterkt. Genoeg smakelijke en knallende redenen om de vuurwerkshow bij Nijhof te bezoeken. Overigens mag er nu nog geen verkoop van vuurwerk plaatsvinden. De wettelijke vastgestelde
verkoopdagen van vuurwerk zijn dinsdag 29 december, woensdag 30 december en donderdag 31 december.Tot maandag 28 december kan er wel vuurwerk worden besteld in de online voorverkoop. Dan ben je er zeker van dat je tijdens de jaarwisseling kunt knallen en genieten van je eigen siervuurwerk.

http://www.dichtbij.nl/eemland/life...nd-vuurwerkshow-bij-woonwarenhuis-nijhof.aspx

Moontan

Moderator
Medewerker
Ik pak deze demo mee vanavond. Interessante demo met alleen Vuurwerktotaal.
En lekker dichtbij huis.
Ik zou eerst naar Vechtweelde gaan maar daar rijden na 19.00 uur geen bussen meer terug naar Utrecht c.s.

hutter

Registered User
Ik pak deze demo mee vanavond. Interessante demo met alleen Vuurwerktotaal.
En lekker dichtbij huis.
Ik zou eerst naar Vechtweelde gaan maar daar rijden na 19.00 uur geen bussen meer terug naar Utrecht c.s.

Fred, geniet er dan maar lekker van, heb je wel verdiend.

Moontan

Moderator
Medewerker
Ik was bij deze demo vanavond en ik heb genoten.
Was wel een kleine demo met 15 producten, maar de finale duurde lang en was steengoed. Zie filmpje boven van Stefan.
Wat heeft Vuurwerkvisie toch een mooi vuurwerk zeg. Zelfs het kleinste potje (freakshow) bevat mooie effecten en een harde burst.
Het omroepen ging niet goed vanavond. Voor mij niet te verstaan.
Verder viel mij op dat een paar potten (o.a.) Extreme Salute erg laag boven de grond tot explosie kwamen.

Voor mij de topper van de avond: De Massive. Verder Gold Control, HFF Double Gold,HFF Cakebox, Detonation box: achten en negens. 8/9
Wat mij niet kon bekoren was de Big five. In verhoudig met de rest erg mager.

Bovenaan