DEMO Apeldoorn

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Robin Hood De Vuurwerk master presenteerd 1 DEMO op 12 December 2006.
Dit is elk jaar op de 2e dinsdag van December.
tyd : omstreeks 19.30 uur

DEMO : Crown collection - Dynamic - Phoenix collection

adres : Kanaal Noord 27 te Apeldoorn (naast praxis en Lidl)
officiele website : http://www.robinhoodvuurwerk.nl/

Kijk op hun website voor de folder en foto's

MOMENTEEL IS DE WEBSITE NOG NIET GEUPDATE
INFO DIE ER OP STAAT IS VAN 2005

container.jpg

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
<!-- Code generated by Map24.codegenerator --><iframe src="http://www.de.map24.com/source/link2map/v2.0.0/cnt_pick_code.php?linksection=linkfreeroute&lid=d5983f66&ol=nl-nl" width="200" height="275" scrolling="no" frameborder=0></iframe><!-- Code generated by Map24.codegenerator -->

nummie

Registered User
Vorig jaar werd het groots aangekondigd en stond er van te voren een stuk over in de lokale kranten. Grad Damen trad op en al met al waren er zo'n 2000 man.. veel meer dan men had verwacht.

De verkoop liep ook goed tijdens oud en nieuw, kwaliteit was goed voor een nette prijs. Wel raadde de verkopers de artikelen aan waar ze nog het meest van hadden of waar ze het meeste winst op maakten maar dat is vrij logisch.

PeterVuurwerk

Registered User
Vorig jaar werd het groots aangekondigd en stond er van te voren een stuk over in de lokale kranten. Grad Damen trad op en al met al waren er zo'n 2000 man.. veel meer dan men had verwacht.

De verkoop liep ook goed tijdens oud en nieuw, kwaliteit was goed voor een nette prijs. Wel raadde de verkopers de artikelen aan waar ze nog het meest van hadden of waar ze het meeste winst op maakten maar dat is vrij logisch.

Mwa logisch voor hun ja. Ik vond de kwaliteit van het vuurwerk echt bagger. Zachte burstknal en naar verhouding kleine boeketten. Ze mogen dan wel veel reclame maken en met Grad Damen hun klanten trekken, maar een klant met zijn ogen open koopt dit jaar niet weer hun producten. Er zijn in Apeldoorn onder andere 2 top winkels die vuurwerk van Lesli en Wolff verkopen (Meijerink en Vuurwerkgigant).
Ik kom nogal negatief over zoals je merkt, zijn aardige mannen van Robin Hood maar echt kwaliteit producten verkopen ze niet. En aan jouw verhaal te merken vind ik het niet eerlijk t.o.v. de klant om producten aan te prijzen die volop in voorraad zijn.

Bovenaan