• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

DEMO Amerfoort

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
vuurwerk demo amersfoort

wanneer: 14-12-2007
tijd : 20:00
waar: oude lageweg, amersfoort
Wie : Wagenvoort

Deze Demo is van Van Duinkerken.
ik vermoed de demo van de firma flowerdream, dit was tot nu toe een evuco (rainbow collection) punt.

verdere details nog niet bekend.
tip: Mickeyzegtboem

Is dit geen demo van Van Duinkerken ? Die gaf daar vorig jaar rond die tijd daar ook een demo en in de melding van deze demo staat niks over Evuco vuurwerk.

door een vlaag van verstandsverbijstering aan mijn zijde was ik inderdaad dit punt vergeten, schaam schaam.....

maar ik denk inderdaad dat dit beter klopt, aangezien v. duinkerken vorig jaar een demo had op deze plek....

Is dit geen demo van Van Duinkerken ? Die gaf daar vorig jaar rond die tijd daar ook een demo en in de melding van deze demo staat niks over Evuco vuurwerk.

Yep deze demo is van Van Duinkerken. (Proline dealer)
Ik heb de folder al mogen aanschouwen en hierop wordt dit ook vermeld.

Gegroet.

Laatst bewerkt:
Als het flowerdream is dan is het op de hogeweg

Tuincentrum Flower Dream
Hogeweg 110-1
3815 LX Amersfoort

Maar van duinkerken klopt wel :-)

Back
Bovenaan