Demo Almere

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Wanneer: 14-12-2014
Plaats: Almere
Provincie: Flevoland
Wie: ?
Kaliber: Consumentenvuurwerk
Winkel: Rowy vuurwerk
Tijd: 20.00

Moontan

Moderator
Medewerker
Vuurwerkdemo

Op Zondag 14 December 2014 om 20.00 uur zullen wij aan de Neonweg in Almere een groot deel van onze produkten demonstreren. U bent van harte welkom, om onder het genot van een hapje en een drankje deze show te komen ervaren. Na deze demonstratie kunt u ook nog genieten van een verrassende vuurwerkfinale !!! Uiteraard is onze showroom deze dag ook geopend tot 23.00 uur. Bestel op deze dag uw vuurwerk, en ontvang nog eens 10% extra korting bovenop op uw aankoop !!!

Tot ziens Team Rowy Vuurwerk B.V.

http://www.rowyvuurwerk.nl/page/vuurwerkdemo/

Sander27

Registered User
De demo van afgelopen jaar verraste me zeer. De finale was zeer goed verzorgd en niet te kort. Voor inwoners van Almere en omstreken zeker een aanrader om deze demo mee te pakken.

Dim

Product Beheer
Medewerker
Ook nog even zo voor de facebookloze mensen:

10460868_727568513993229_7617937206790037404_o.jpg

almereshow

Registered User
Hartelijk bedankt voor de demo, mijn hond stelt het zeer op prijs. Ik hoop dat er weer een goed aantal vingers kwijtgeraakt zijn zodat jullie een beetje hetzelfde ervaren als de honden van Almere.

Maargoed wat maakt het uit, als jullie maar plezier hebben, toch.

Gertjanberg

Registered User
Meld je je serieus aan om hier te gaan klagen!!??

Overigens dat je hond er last van heeft begrijp ik, maar iemand anders zijn vingers eraf wensen gaat toch wat te ver.

Laatst bewerkt:
D

Deleted member 17038

Guest
:hehe!: t moet niet gekker worden zeg! Is het topic het eerste resultaat in google?

Eigenlijk wel een typerend voorbeeld van iemand die gehersenspoeld is door de media en nu al gelooft dat er misschien wel vingers vanaf geknald kunnen zijn. En nog hoopt dat het zo is ook. Als ik zijn hond was zou ik me op dit moment kapot schamen :tounge:

Laatst bewerkt door een moderator:

Patrick

Registered User
Mooi man al die mensen die zich altijd achter hun hond verschuilen. Geef nou maar gewoon toe dat je er zelf bang voor bent :hehe!:
Vervolgens hier een grote smoel komen opzetten. Kom dan een grote smoel opzetten bij de demo, maar nee daar staan enkele honderden mensen te kijken die het wel leuk vinden, dus dat durven ze dan niet.

Laatst bewerkt:

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Er waren meerdere honden bij de demo, en die bleven gewoon rustig.
Zelfs die hond die bijna een afgedwaalde fluiter op z'n snufferd kreeg.
Angst voor vuurwerk bij honden is gewoon aangeleerd gedrag. Basta!

Bovenaan