De standaard + finale:
T Teddos Registered User 10 januari 2014 #182 2x Finale editie tegelijk: Zeer goede knalcake die dit jaar weer in mijn collectie komt.
B Bolle040 Registered User 18 juli 2014 #183 Heerlijke finale bak, in de slomo lijkt het net een mitrailleur:
vonk FPM Moderator Medewerker 18 juli 2014 #184 Zo te zien heb je mazzel gehad met dat blok. Er lijkt een bombette op de grond te knallen.
Dim Product Beheer Medewerker 18 juli 2014 #185 Wow! Die slomo beelden zijn geniaal. Er lijkt idd iets op de grond te knallen. Hoe maak je dit soort beelden?
Wow! Die slomo beelden zijn geniaal. Er lijkt idd iets op de grond te knallen. Hoe maak je dit soort beelden?
B Bolle040 Registered User 21 juli 2014 #187 ~Dim~ zei: Wow! Die slomo beelden zijn geniaal. Er lijkt idd iets op de grond te knallen. Hoe maak je dit soort beelden? Klik om te vergroten... Knip een stukje uit de video en deze vertraag ik via edit programma van Youtube. In de slomo zie ik idd een bombette op de grond knallen.
~Dim~ zei: Wow! Die slomo beelden zijn geniaal. Er lijkt idd iets op de grond te knallen. Hoe maak je dit soort beelden? Klik om te vergroten... Knip een stukje uit de video en deze vertraag ik via edit programma van Youtube. In de slomo zie ik idd een bombette op de grond knallen.
M Maiko Registered User 2 januari 2015 #189 Lekker knallen (2013 versie). De normale knalt misschien nog wel harder!
P p-aart-y FPM Hangouderen 2 januari 2015 #190 Hij knalde er weer lekker op los dit jaar. Blijven leuke knalblokjes.
Uutgrunn Registered User 2 januari 2015 #191 Ja inderdaad! Leuke goedkope knalcakes. Vooral de laatste drie salvo's is puur geweld!
B Bolle040 Registered User 28 april 2015 #192 Delicious Thunder : Standaard + Finale Cake : Rubro Vuurwerk
adgertic Registered User 7 februari 2017 #196 Voor aankomende oud en nieuw maar eens even een aantal besteld. Benieuwd of deze harder gaan dan de Aftershock Damage Inc van Mania of dat het vergelijkbaar is. Iemand ervaring met beide cakes?
Voor aankomende oud en nieuw maar eens even een aantal besteld. Benieuwd of deze harder gaan dan de Aftershock Damage Inc van Mania of dat het vergelijkbaar is. Iemand ervaring met beide cakes?
1Salute Registered User 15 december 2017 #197 Gister de nieuwe versie gezien waarvan beide cakes in salvo's schieten. Deze knalt harder dan siercakes, en ook harder dan de secret salute van 2017
Gister de nieuwe versie gezien waarvan beide cakes in salvo's schieten. Deze knalt harder dan siercakes, en ook harder dan de secret salute van 2017
T Thuur Registered User 17 december 2017 #198 Op de demo gezien. Gaat idd harder, dan secret salute 2017!
britain Registered User 6 januari 2019 #200 Was idd niet normaal. Wat klapte dit. Geweldig! Samen met dd Heavy legend potjes projectje. Jeetje. En dat voor 30 euro bij elkaar.
Was idd niet normaal. Wat klapte dit. Geweldig! Samen met dd Heavy legend potjes projectje. Jeetje. En dat voor 30 euro bij elkaar.