Delft

Arjan

Registered User
Met een polsbandje van het feest kom je altijd wat verder, overigens was het nog lang gezellig in Delft na afloop met de mannen van Jaco Vuurwerk :cheesy: :laugh:

Uiteraard is er ook weer gefilmd voor de liefhebbers en stond er zo'n 20/25 meter vandaan aan de andere kant dan het publiek. De controleur van de Provincie was overigens echt een hele aardige man die het allemaal goed vond dat we daar gingen staan, en ook naar mijn grote verbazing echt interesse had in het vuurwerk en vooral erg benieuwd was hoe de AVP cake was omdat Ramon en Johan het erover hadden gehad dat die er lekker gas op geeft :bigsmile: Hij had zijn familie ook meegenomen en die vonden het ook prachtig!

Was een kort maar heftig consumentenshowtje, maar zoals je op de video kan horen vond het publiek het schitterend en dat is waar je het voor doet...

Hierbij dus weer een filmpje!

Monsterking

Registered User
Was een leuke consumentenshowtje de finale was dan ook lekker heftig voor zo'n consumenten showtje

Was leuk om even wat met Vonk, Koeny, Poziloc en infinity gepraat te hebben van fpm.
WE stonden daar voor de hek omdat het een gesloten feest was maar toen de show bijna ging beginnen mochten Vonk, Koeny, Poziloc en infinity hun motors en een brommer op de parkeerplaats zetten dus stonden we toch nog een stuk dichterbij dat vond ik wel aardig van de beveiliging.

Het was een geslaagd consumenten showtje en was leuk om jullie gesproken te hebben en zal jullie vast en zeker nog wel eens spreken.

Dennis010

Registered User
wel grappig ja, allemaal op de motor....

:idea: een nieuw idee ???? de fpm toertocht voor motorrijders???? :idea:

Freddy

Registered User
zo een tijd niet meer op fpm geweest en ik mis al weer een hoop. dit jaar was het weer grootst feest tijdens de pinkstertoernooi! tijdens de bbq op het veld bij des zag ik al wat mannen het veld aflinten en wat brandblussers klaar zetten...ik trok gelijk mijn conclusie:idea:: VUURWERK!!! heel fijn!!! gelijk bij de organisatie (die al gelijk tegen me zeiden: dit vind je vast wel leuk wat er gaat gebeuren) gevraagd hoelaat het zou beginnen om een plekje te reserveren vooraan...half 11 zat ik op mn bankje en me meter bier:toung: hi ha ho!!
was een heftig showtje met veel mooie blokken. vooral het einde sloot goed af. het publiek die al vanaf 12 uur s'middags aan de alcohol zat hebben het goed laten weten wat ze er van vonden (bij me ouders die 800 m. verderop wonen was 't duidelijk te horen:bigsmile:) kortom...het was een toppertje!!
bij de finale kreeg ik het vermoeden dat het om 3 st. profblokken ging, of zijn dit ook gewoon de 500 grammers?

mvg Freddy

Laatst bewerkt:

Dennis010

Registered User
bij de finale kreeg ik het vermoeden dat het om 3 st. profblokken ging, of zijn dit ook gewoon de 500 grammers?

mvg Freddy

dit waren 6 AVP cakes doorgelont. (info via arjan)
het was een consumentenshowtje, dus geen prof cakes aanwezig.

Bovenaan