[definitief] daglicht lijstje

astronaut123

Registered User
Nou hehe ben der eindelijk uit heb vandaag al besteld dus kan niks meer aan veranderd worden.

6x astronaut
2x kaboom kanonslag
4x grondbloem
3x jumping jack
3x romeinse kaars 10 shot 12 stuks
3x fluitfontein
3x killer bee
1x fluitpijl
1x lilliput pijl
2x air bomb

grtz
sietze

Dreissen

Registered User
Als je kunt zou ik die fluit fontijn weg laten en daarvoor 3 pakjes Binkies kopen als je een marijn dealer in de buurt hebt.
Aan deze binkies 6 per pakje kun je heel veel meer lol hebben dan die fluit fontijnen.

Het is een tip.

EDIT:

Sorry zie net staan dat je al besteld hebt!
Misschien kun je toch een pakje of 2 erbij kopen?
Zeker doen!

Laatst bewerkt:

astronaut123

Registered User
Ik heb geen marijn dealer in de buurt maar ben met mijn air bomb mortiertjes erg blij. voor die fluitfonteintjes heb ik wat anders in gedacht dan wat er op de verpakking staat als je ze los op de grond gooit schieten ze alle kanten op met veel herrie wat een leuk effect geeft. toen vroeger deze dingen nog zonder stokje verkocht werden werden dit voetzoekers genoemd. fluit pijl en lilliput pijl ZIJN BABY PIJLTJES. die fontijntjes koop ik los en 1 pak air bombs ook. maar wel bedankt voor de tips.
@gertjanberg dat valt inderdaadt wel mee met die baby pijltjes doe je erg lang en ik stook niet non-stop maar moet ook af en ff ergens heen oliebollen halen of zoiets en ik snoep ook welens wat van het vuurwerk voor `savonds.

grtz
sietze

Gertjanberg

Registered User
Ik heb geen marijn dealer in de buurt maar ben met mijn air bomb mortiertjes erg blij. voor die fluitfonteintjes heb ik wat anders in gedacht dan wat er op de verpakking staat als je ze los op de grond gooit schieten ze alle kanten op met veel herrie wat een leuk effect geeft. toen vroeger deze dingen nog zonder stokje verkocht werden werden dit voetzoekers genoemd. fluit pijl en lilliput pijl ZIJN BABY PIJLTJES. die fontijntjes koop ik los en 1 pak air bombs ook. maar wel bedankt voor de tips.
@gertjanberg dat valt inderdaadt wel mee met die baby pijltjes doe je erg lang en ik stook niet non-stop maar moet ook af en ff ergens heen oliebollen halen of zoiets en ik snoep ook welens wat van het vuurwerk voor `savonds.

grtz
sietze

ik maak maar een grapje ik heb zelf ook aardig wat klein spul maar het schilt niet veel met jou:amuse:

joszie

Zilveren Member
Nu wil ik niet de heilige der heiligen uithangen maar kijk uit met die losse fluiters. Die dingen gaan inderdaad alle kanten op als je ze gewoon los aansteekt. Leuk om te zien maar onvoorspelbaar hoe ze gaan. Het zou jammer zijn om de 1e te moeten lezen dat je jezelf of een ander verwond hebt.

In ieder geval, geniet ervan!
p.s. het is in ieder geval een leuk lijstje

astronaut123

Registered User
Klopt het is niet helemaal ongevaarlijk maar als je ze van je af legt gaan ze meestal de andere kant op raar doen. En inderdaadt het zou zeer jammer zijn om dat te lezen maar ook een voordeel ze komen niet hardt aan en branden zonder grote vlam (dat van niet hardt aankomen weet ik helaas uit eigen ervaring dankzij een stoere pooier die een mega heksenkring had gemaakt met 50 van die dingen en zo slim was geweest om ze alle kanten op te leggen)

grtz
sietze
P.S: tnx voor je compliment

joszie

Zilveren Member
Maar aan die andere kant kunnen ook omstanders staan. Let dus op waar je ze afsteekt en ze komen niet hard aan tegen je arm of been, maar je wil ze liever niet kennis laten maken met je oog.

Dreissen

Registered User
Toch is vuurwerk hier niet voor bedoeld.
Stel nou door jou fluiters gebeurd er iets er gaat iets kapot of wat dan ook...
mensen ergeren zich hieraan en gaan vervolgens lopen klagen over vuurwerk.
Gevolg, dat het vuurwerk verbod er toch gaat komen.
Als je vuurwerk leuk vind denk dat goed over de dingen die je ermee doet!

Veel plezier! (NOG 3 DAGEN TOT DE VERKOOP DAGEN / NOG 5 DAGEN TOT "DE" DAG)

Bovenaan