gantpoplin zei:Deze heb ik afgelopen vrijdag afgestoken. Het was echt bagger. Het is een heel zwaar potje, qua gewicht, maar het effect is dezelfde als bij pro-line en dan nog iets minder... gewoon knal met sier, op het einde zit er wel een blink effect in, maar dat was het ook wel....en de burstknallen vond ik ook erg tegenvallen, ik had het blokje voor 15E de prijskwaliteitverhouding vond ik dan wel weer goed.
Conclusie:
KOpen voor er bij, maar verwacht niks spektaculairs!
Bomberman1988 zei:ik heb deze pas geleden ook getest vond hem ook heel slecht de hele woodbox serie is denk ik slecht![]()
Lidu Rullezzz zei:Ik heb nix meer dan lovende woorden over de woodbox 100 schots gehoord!.. en dit van mensen die tog al vuurwerk hebben getest waar iedereen op dit forum jaloers op zal zijn.
Kblijf er van uit gaan dat dit een toppertje is, kzal het alleen met ckerheid kunnen zeggwen naa 31 dec
gantpoplin zei:Ten eerste heb jij het over de 100 schots versie... het blok waar ik niet content mee was was de 25 schots versie, daarnaast het is maar net van welk kaliber je houd, zo ver ik weet was de woodbox 0,8", als je dan tevreden bent met rode en groene boeketjes alla Pro-line (maar dan nog minder mooi) ja oke dan zou dat zo zijn. Ik heb ook zat ervaring met illegaal vuurwerk, en dit blokje van 25 schots vind ik toch een triest verhaal. En je hebt het van mensen gehoord die vuurwerk hebben afgestoken waar iedereen op dit forum jaloers op zal zijn? Wat mag ik me daar bij voorstellen? Dus misschien kun je even opheldering geven of de 100 schots versie een grote kaliber betreft en of er een finale in zit?
Lidu Rullezzz zei:En je hebt het van mensen gehoord die vuurwerk hebben afgestoken waar iedereen op dit forum jaloers op zal zijn?