Dedicated to Rafa "El Tapia" Terol

Tony

Administrator
Medewerker
Er is mijn een paar dagen geleden gevraagd of ik een filmpje wilde maken van Rafael Terol. Ik had dit al in de planning zitten dus ben er gisteren mee aan de slag gegaan. Ik had helaas niet veel fotos en video materiaal maar wat er op staat spreekt voor zich.

Zie voor meer informatie deze thread.

Dedication to Rafa "El Tapia"Terol
File: wmv
Size: 30 Mb

Sparkey

Registered User
Pff de rillingen liepen mij over de rug van het kippenvel......ik ken de man niet persoonlijk maar een ode van dit formaat is werkelijk prachtig. Heel mooi gedaan.

HocusPocus.Pyro

Registered User
Toon, geweldig gedaan. Wat een warme, gepaste en eervolle manier om respect te tonen aan een duidelijk gepassioneerde Valenciaanse vuurwerker die is gestorven tijdens de uitoefening van zijn beroep. Ik kende hem niet als persoon, maar ik heb ongetwijfeld onbewust genoten van de vruchten van zijn werk. Het is echt heel bijzonder te zien hoe dit werkt op FPM. De FPM-leden hebben zoveel respect voor deze vuurwerkers, en in het bijzonder de Zuid-Europese vuurwerkers, dat is echt prachtig om te zien.

Ik zou toch ook heel even een momentje willen vragen voor alle gelijkgestemde gepassioneerde vuurwerkers die ook - maar minder bekend - heen zijn gegaan.

Bovenaan