Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Na deze 3 jaar moet je opnieuw een opleiding volgen en examen doen.
Enig idee of dit een soort van "opfris cursus" is? (met een bijbehorend examen) Of is het weer gewoon dezelfde opleiding/examen als dat nieuwe certificaathouders moeten doen?
Oud topic weer eens door gelezen.
Zijn hierin nog wijzigingen?
Wat mij betreft zou er een Nederlandse cursus /examen moeten komen. Gezien veel showtjes alleen nog uit consumentenvuurwerk bestaan, zou hier best iets mee gedaan kunnen worden.
Er is hier altijd een grote interesse geweest, maar onderneem eigenlijk nooit de stap. Durf ook niet te zeggen of je het moet willen ja of nee, misschien dat hier iemand mij over de streep zou kunnen trekken. Ik snap dat het nooit mijn werk zal worden, maar als hobby zou ik het heel leuk vinden.Hoe gaat dit tegenwoordig? Nog mensen bezig met de opleiding of zijn er grote wijzigingen geweest in de afgelopen jaren?
Idem als eerder:Hoe gaat dit tegenwoordig? Nog mensen bezig met de opleiding of zijn er grote wijzigingen geweest in de afgelopen jaren?
Een realist/beziger zal je niet over de streep trekken om de opleiding te doen omdat dat vrijwel zin-kansloos is zonder wortels.Er is hier altijd een grote interesse geweest, maar onderneem eigenlijk nooit de stap. Durf ook niet te zeggen of je het moet willen ja of nee, misschien dat hier iemand mij over de streep zou kunnen trekken. Ik snap dat het nooit mijn werk zal worden, maar als hobby zou ik het heel leuk vinden.
Hi Gupje,Er is hier altijd een grote interesse geweest, maar onderneem eigenlijk nooit de stap. Durf ook niet te zeggen of je het moet willen ja of nee, misschien dat hier iemand mij over de streep zou kunnen trekken. Ik snap dat het nooit mijn werk zal worden, maar als hobby zou ik het heel leuk vinden.