De Vuurwerkramp: Op zoek naar de onderste steen

KoenL

Registered User
Veel vragen, weinig antwoorden. Vandaag de dag is dat nog steeds de stand van zaken als we het hebben over de vuurwerkramp in Enschede 13 jaar geleden. De documentaire De Vuurwerkramp, een politieke doofpot werpt nieuw licht op de zaak en geeft de uitkomst die onderzoekers van het Tolteam, het onderzoeksteam van de Politie Twente dat de vuurwerkramp destijds heeft onderzocht, niet boven water konden krijgen.

Trailer:

De volledige documentaire, documenten en verhalen zijn op deze site te vinden: www.devuurwerkramp.nl.

Laatst bewerkt:

elgielo

Registered User
zoveel vragen, zoveel mensen onder druk gezet c.q. gedwongen mond dood gemaakt.
Ben heel benieuwd of ooit de waarheid aan het licht komt.

De waarheid zou een klein stukje gerechtigheid brengen richting de slachtoffers en de nabestaanden en wie weet ook een rectificatie richting de vuurwerkbranche die al 13 jaar lang in een kwaad daglicht weg gezet word door de hysterische massa die zich volledig laat beinvloeden door de media.

ik ben heeeeeel benieuwd.

Galaxis

Registered User
Zojuist alles eens bekeken. Maar wat een bende is heel dat onderzoek. Het meest rare vind ik dat alles maar in de doofpot gestopt word.

Ik vrees dat de waarheid allang boven tafel is , maar niet word gedeeld met het volk.

Bovenaan