De politie wilde dat het kabinet de komende jaarwisseling ook kindervuurwerk, zoals sterretjes en bepaalde soorten fonteinen verbiedt.

petertje23

Registered User
De politie wilde dat het kabinet de komende jaarwisseling ook kindervuurwerk, zoals sterretjes en bepaalde soorten fonteinen verbiedt.
Dat zegt Ruud Verkuijlen, coördinator van de jaarwisseling bij de politie, in gesprek met NU.nl.
Door het kindervuurwerk, zogeheten categorie F1-vuurwerk, ook te verbieden zou de politie het tijdelijke vuurwerkverbod makkelijker kunnen handhaven.

https://www.nu.nl/jaarwisseling/609...ook-kindervuurwerk-dit-jaar-te-verbieden.html

goofygrunn

Registered User
jongens dit zijn berichten zodat de politie en boa's zich alvast kunnen indekken rond oud en nieuw. Zodra de avondklok/ totale lockdown er door is dan komen ze handen te kort dus nu alles maar roepen en schreeuwen lijd af van de onderliggende zaken. Ze hebben echter niet door dat dit afferechts gaat werken en juist meer aggressie gaat opleveren.

firewire

Registered User
Wat een rake opmerkingen worden er in dit topic gemaakt.
Ze slaan stuk voor stuk de spijker op zijn kop!

Ik liet daarom dit topic net aan mijn vrouwtje (die gister weer een nwe voorraad Cat1 voor de kids had gehaald en de ontwikkelingen wbt aansturen op lock down/avondklok vol walging volgt) lezen en die kreeg er spontaan kippevel van.

Ze zei ‘Nog ff en ze verbieden FPM ook nog omdat de échte pure waarheid te confronterend is voor deze lafaards!’

GMP82

Zilveren Member
Waarom maken die gasten zich zo druk om wat klein spul, ik heb geen geen wout horen klagen over drank/drugs gebruik, volgens mij is dat de aanstichter tot geweld bij velen.
Drank lusten ze zelf te graag. Anders zou je niet telkens zulke lulkoek in de krant lallen.

En drugs gaat ten koste van de eigen handel. IRT affaire, iemand?

Moontan

Moderator
Medewerker
Als je de politie in Nederland nu eens gaat vergelijken met de politie in Amerika. !!

In Amerika hadden we nauwelijks geweld en zo wie zo ook geen vuurwerkverbod.

Ct1 vuurwerk verbieden???????? sterretjes, knalerwten.?? handhaven?

Bovenaan