De opkomst en ondergang van een vuurwerkliefhebber.

Ghasper

Registered User
Dubbel, dat is het gevoel dat ik krijg. Ik zie in deze post toch wat hangende kopjes, en dat moeten we niet willen.
Ik ben nu 37, 2 wolkjes van dochters die iedere avond vragen of ik nog een cat. 1 fonteintje wil afsteken. En dat doet de negatieve sfeer wel weer vergeten.
Morgen weer een avond vol siervuurwerk de lucht in knallen, waarbij mijn vrienden zwaar teleurgesteld zullen zijn als ik dat niet zou doen. Daar put ik de kracht uit om het te blijven doen, iets wat het waard is om voor te blijven vechten.
Illegaal spul hou ik mij niet mee bezig, maar als het niet anders zou kunnen vanwege een paar linkse groene rakkers en hun likkende volgelingen, dan dat maar.

Ik wens iedereen een knallend uiteinde en dat er nog maar veel mooie jaren mogen volgen!

vlammeke

Registered User
Agh ja, het is heel simpel, laat Arnolda van GL, de media en de rest toch lekker vuurwerk haten met hun blije meldpunt..

Een ding is wel zeker en dat is dat we morgen zeker moeten gaan knallen en dat gewoon omdat het (nog) kan !!!

Ik heb met een goed gevoel alles net een beetje zitten voorbereiden voor morgen en ik heb net wat post zitten lezen hier (positief en negatief)

En eigenlijk moet je er echt schijt aan hebben en vooral wat jij denkt dat mensen om je heen denken over jou. (voor hetzelfde geldt heb je het mis door gecreëerde aannames die de *** media je instampt)

Zeker is dat je altijd publiek hebt die zeker zal genieten van je vuurwerk om 00:00 uur, gegarandeerd!!

Als een vuurwerk verbod komt dan komt ie toch! Laat ze lekker..

Gewoon genieten zolang het kan en laten zien wat ze gaan missen om 00:00 uur zonder jou!!

Buiten dat denk ik dat er voor een lange tijd geen verbod komt. En Wellicht helemaal niet.

Ik heb zin om te knallen morgen!!! :hehe!:

camaro

Registered User
kan me wel vinden in het verhaal van de ts.
hier is/was er ook nog niks geen onderbuik gevoel dat het weer bijna oudjaarsdag is...TOTDAT ik gisteren tegen het einde van de ochtend terug thuis kwam met de opgehaalde bestelling.
Een buurman van een paar deuren verder komt toevallig voorbij en begint een praatje te maken over het feit dat z'n schoonmoeder dit jaar bij hun is enz enz
vervolgens komt dan de vraag die aanleiding was voor het hele gesprek....! steek je dit jaar weer zo een mooie vuurwerkshow af, want vorig jaar hebben we zo genoten !!!!!!
Tja dan kan ik je wel gaan vertellen wat voor een gevoel dat geeft maar ik denk dat de meeste hier dat wel kennen.
Maar wat veel belangrijker is voor mij is het feit dat de mensen om mij heen over het algemeen allemaal zo denken en dat alles wat nu speelt in de media allemaal een hoop gebakken lucht is (veroorzaakt door doucheputjes journalistiek )
Mijn jaarlijks terugkerende onderbuik kriebels zijn weer terug (beter laat dan nooit ) en ik ben er verdomd blij mee !

Reverser

Registered User
Mijn passie voor vuurwerk zal nooit verdwijnen. Volgend jaar nog meer grote shows bezoeken om mijn verslaving te voeden. Mocht er een verbod komen dan haal ik mooi mijn vuurwerk uit Duitsland, die doen tenminste normaal. Wat wonen we toch in een klein zeiklandje. Alles wat mooi is wordt ons afgenomen. Kop op jongens en meiden, een beetje positief blijven en geniet van al dat mooie vuurwerk. Een gelukkig nieuwjaar... En nu ga ik carbid schieten. Yippiekayee MTF.

PimZeist

Registered User
Ik ken het, ik moet me zelfs verdedigen op Twitter voor mijn gevoel. Al dat gezeur. Trek je er niets van aan heren (en dames)!

Bovenaan