De Officiële Broekhoff Iphone & IPad App

Leonn

Registered User
Lijkt me dus ook voor een ipod touch?
Zeker mooi. Straks dan maar even downloaden om te kijken wat het is.

Tony

Administrator
Medewerker
Ik heb hem gedownload en getest en ik moet zeggen dat dit een hele puike app. is. Alles erop en aan van films tot aan een bestelmogelijkheid. De eerste op de markt. Proficiat Broekhoff.

Maxk666

Registered User
Klopt, foutje ik heb hem ondertussen ook gevonden :p

Het is wel grappig opzich maar ik heb het idee dat deze app nog niet helemaal af is, veel info ontbreekt nog

Tony

Administrator
Medewerker
Klopt, foutje ik heb hem ondertussen ook gevonden :p

Het is wel grappig opzich maar ik heb het idee dat deze app nog niet helemaal af is, veel info ontbreekt nog

Welke info ontbreekt er bij jou dan?
Op de iphone app heb ik echt alles wat je nodig zou moeten hebben.

Roeland FPM

FPM Filmer
Screenshots:

541ba9eb-5917-d9c7.jpg

541ba9eb-5a98-bc62.jpg

541ba9eb-5aac-7962.jpg

541ba9eb-5ac6-1306.jpg

541ba9eb-5ad0-3cf2.jpg

541ba9eb-5adc-e7c6.jpg

Maxk666

Registered User
Ik had eerst last van ontbrekende plaatjes en bij veel producten waren er geen dealers te vinden, maar nu zie ik ze wel :hehe!:

Wat me trouwens op viel is dat als je bij een dealer gaat kijken (bijvoorbeeld vechtweelde) dat er ook informatie is over vuurwerk wat niet van broekhoff is, goede actie als je het mij vraagt!

Tony

Administrator
Medewerker
Vandaag is de 2012 update verschenen!
Hij is dus weer/nog steeds in de app store GRATIS te downloaden

myrmidon

Registered User
slechte zaak, niet voor Android, en dat terwijl Android bijna meer marktaandeel heeft dan crApple.

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

Michel_G

Zilveren Member
slechte zaak, niet voor Android, en dat terwijl Android bijna meer marktaandeel heeft dan crApple.

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

Als je onder "vuurwerkexpert" zoekt in de Google play/android store, krijg je als het goed is gewoon de juiste/huidige app voor android systemen!

Bovenaan