De nieuwste 100 000 klapper

Rambo007

Registered User
hallo mede freaks,

ik kwam een advertentie tegen op marktplaats die de zongenaamde elektrische 100 000 klapper verkoopt

wie heeft hem ooit in levende lijve meegemaakt want hij schijnt net echt te lijken ( kwa geluid betreft)

ikzelf heb met de eingenaar gesproken aan de telefoon maar ik vind die 95 euro nog iets te veel om uit te testen daarom vraag ik aan jullie of het iets is

alvast bedankt ! heironder de originele advertentie.

100.000 klapper ILLEGAAL?!?!?

Deze niet!

Deze "Chinese rol" is 100% LEGAAL!

- Net echt! (deze 1,2m. lange rol geeft felle blauwe flitsen en een zeer realistisch geluid van maar liefst 110db!!!)
- Zeer veilig (geen explosies maar vonkoverslag dmv soort bougies)
- Geeft geen rommel (dus geen geveeg op nieuwjaarsdag!)
- Gaat net zolang door als u wilt! (i.p.v. een 100.000 klapper is hij echt eindeloos!)
- Ieder jaar te gebruiken!
- Ook perfect voor feesten en partijen!
- Werkt op 220V (niet geschikt in regen of vochtige omgevingen).
- Kan d.m.v. haak, aan deur of bv in een boom gehangen worden.

Voor je het weet is het weer 31 december, dus wees er snel bij!

Prijs per stuk: 95,- nieuw in doos.

Verbaas je vrienden, familie en je buren met deze oorverdovende electrische ratelband!

Zoektermen: vuurwerk, knal, knallers, chinees, siervuurwerk, klapper, miljoen klapper, honderd duizend klapper, belgisch vuurwerk. oudejaarsavond, ratelband.

Zaliotuur

Registered User
Voor ik zoiets ging kopen zou ik toch eerst wel eens een demo willen, persoonlijk denk ik dat ik het een nepding zou vinden. Kun je beter voor €95 nederlandse banden halen, zijn net zo goed vermoed ik.

duitje

Registered User
Het lijkt me best wel leuk om te hebben maar om er 95 voor te betalen vind ik wel heel veel .

Groeten Kees

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Ik heb ze vorig jaar al gezien samen met deze andere ( zie foto beneden )
bij de vuurwerk gigant rotterdam/beverwaard
Ik moet toegeven dat het geluid erg hard was.
Wat daar de exacte prijs was weet ik ook niet precies meer.
Het is leuk om hem heel even aan te zetten , maar na 1 minuut ben je dat ook wel zat denk ik zelf .

plascitmatten.JPG

Laatst bewerkt door een moderator:
R

Ronny Vos

Guest
Hé Vinnie,

Die 100.000 klapper die is afgebeeld is nepding die doet niets.

Ik zal is kijken of ik die dingen voor een leuke prijs aan de leden van freaks kan bemachtigen.

Groeten,
Ronny Vos
Katan Vuurwerk

AWG

Registered User
toch geen rook en kruitgeur.
toch niet die drukgolven in je smoel en de dreunen in je longen en hart ....

its just not the real deal.:)

Gorgel

Registered User
Ik ken die dingen ook en ik vind ze ook wel geinig. En de knallen zijn net echt alleen niet zo'n regelmaat en tempo als een echt goeie rol. Het voordeel van zo'n ding is dat ie jaar op jaar gebruikt kan worden.

Ik vind het wel een leuk hebbedingetje voor freaks.

henk39

Registered User
ronny vos zei:
Hé Vinnie,

Die 100.000 klapper die is afgebeeld is nepding die doet niets.

Ik zal is kijken of ik die dingen voor een leuke prijs aan de leden van freaks kan bemachtigen.

Groeten,
Ronny Vos
Katan Vuurwerk

ik zou zeggen doe je best ff.:w

poisonouspider

Registered User
AWG zei:
toch geen rook en kruitgeur.
toch niet die drukgolven in je smoel en de dreunen in je longen en hart ....

its just not the real deal.:)

Helemaal mee eens.

Maar toch blijven alle spele-dingetjes die met vuurwerk te maken hebben erg leuk en interessant. Wel cool verzonnen, ik begrijp alleen die electriciteitsoverdracht/vonkoverslag dmv bougies niet helemaal......?

Zaliotuur

Registered User
Wat ze waarschijnlijk doen is door een vonk de lucht verhitten, hierdoor zet de lucht heel snel uit plaatselijk en ontstaat een schokgolf (geluid!).

GMP82

Zilveren Member
Het is en blijft nep... Dan kun je net zo goed een échte opnemen (of filmpje van FPM gebruiken) en dat keihard afspelen. Kun je ook eindeloos doen en bovendien heb je er nog echter beeld bij ;)

Tis allebei even "nep", en je spaart toch mooi 95 euro uit :+

Jo440

Registered User
Wil er best 1 hebben, lijkt me een erg leuk ding, en je kan m natuurlijk altijd gebruiken, ook bij n feestje ofzo, dus mochten ze te krijgen zijn, k hou me aanbevolen :p

Sparkey

Registered User
Volgens mij worden deze ook met afstandbediening geleverd. Het is natuurlijk niet "echt" maar je kunt er leuke grappen mee uithalen (d.m.v. de afstandbediening). Het geluid is wel vrij hard/schel, je verwacht zoiets in ieder geval niet als je hem ziet hangen. Maar om eerlijk te zijn denk ik dat je hem na 1.5 minuut echt zat bent.

nickskuhh-hmd

Registered User
Zon ding hadden ze vorig jaar hier ook in de vuurwerk winkel
ik vroeg of ze hem even aan wilden zetten
maar dat gaat nog vrij hard jaa
wel grappig om te hebben maar 95 euro??
het is toch anders dan het echte werk ;)

Hier staat er trouwens al 1 voor 50 euro.

http://www.marktplaats.nl/index.php3?url=http%3A//koopjes.marktplaats.nl/automaten/overige_automaten/12614116.html%3Freturn%3DeJwlyu0KwiAUgOF7GWw%252F1eM%252BoCMSdSdSgqJtB3VtFd17jv69D7wGAT8ehcoIUmCTrUk3p1wphJyHhezMHiaFQtGYktkc%252BX9h5Oi8Rw3dPeuwtf3lua5psym0%252FTWW6renI%252FeaMMrpNB16VQ0wSDFWLdlXyo40NOr7A5dTK6g%253D%26df%3D1

Laatst bewerkt:

casdeman

Registered User
Ik moest best lachen toen ik dit las, electrisch (vuur?)werk. Zoals al eerder werd gezegd gaat het gewoon om de druk, de flitsen en de geur in combinatie met geluid :9 Dit vind ik maar nep. Bovendien zijn 2 rollen per jaar leuk, maar het wordt snel minder wanneer je iedere dag je rol in het stopcontact kan stouwen.

RBA

Registered User
haha ja ik vind het ook maar onzinnige dingen.
mischien dat de uitvinder een rol wouw maken die geen troep achter laat .. maarja deze elecktrische mat zal wel veel stroom gebruiken :p dus echt goed voor het milieu zal dan ook wel niet :p|:( |:(

casdeman

Registered User
Overigens worden die rollen dus regelmatig op marktplaats aangeboden, ook een teken dat ze dus geen enorme kick teweeg brengen, iedereen wil er weer vanaf.

Bovenaan