hallo mede freaks,
ik kwam een advertentie tegen op marktplaats die de zongenaamde elektrische 100 000 klapper verkoopt
wie heeft hem ooit in levende lijve meegemaakt want hij schijnt net echt te lijken ( kwa geluid betreft)
ikzelf heb met de eingenaar gesproken aan de telefoon maar ik vind die 95 euro nog iets te veel om uit te testen daarom vraag ik aan jullie of het iets is
alvast bedankt ! heironder de originele advertentie.
100.000 klapper ILLEGAAL?!?!?
Deze niet!
Deze "Chinese rol" is 100% LEGAAL!
- Net echt! (deze 1,2m. lange rol geeft felle blauwe flitsen en een zeer realistisch geluid van maar liefst 110db!!!)
- Zeer veilig (geen explosies maar vonkoverslag dmv soort bougies)
- Geeft geen rommel (dus geen geveeg op nieuwjaarsdag!)
- Gaat net zolang door als u wilt! (i.p.v. een 100.000 klapper is hij echt eindeloos!)
- Ieder jaar te gebruiken!
- Ook perfect voor feesten en partijen!
- Werkt op 220V (niet geschikt in regen of vochtige omgevingen).
- Kan d.m.v. haak, aan deur of bv in een boom gehangen worden.
Voor je het weet is het weer 31 december, dus wees er snel bij!
Prijs per stuk: 95,- nieuw in doos.
Verbaas je vrienden, familie en je buren met deze oorverdovende electrische ratelband!
Zoektermen: vuurwerk, knal, knallers, chinees, siervuurwerk, klapper, miljoen klapper, honderd duizend klapper, belgisch vuurwerk. oudejaarsavond, ratelband.
ik kwam een advertentie tegen op marktplaats die de zongenaamde elektrische 100 000 klapper verkoopt
wie heeft hem ooit in levende lijve meegemaakt want hij schijnt net echt te lijken ( kwa geluid betreft)
ikzelf heb met de eingenaar gesproken aan de telefoon maar ik vind die 95 euro nog iets te veel om uit te testen daarom vraag ik aan jullie of het iets is
alvast bedankt ! heironder de originele advertentie.
100.000 klapper ILLEGAAL?!?!?
Deze niet!
Deze "Chinese rol" is 100% LEGAAL!
- Net echt! (deze 1,2m. lange rol geeft felle blauwe flitsen en een zeer realistisch geluid van maar liefst 110db!!!)
- Zeer veilig (geen explosies maar vonkoverslag dmv soort bougies)
- Geeft geen rommel (dus geen geveeg op nieuwjaarsdag!)
- Gaat net zolang door als u wilt! (i.p.v. een 100.000 klapper is hij echt eindeloos!)
- Ieder jaar te gebruiken!
- Ook perfect voor feesten en partijen!
- Werkt op 220V (niet geschikt in regen of vochtige omgevingen).
- Kan d.m.v. haak, aan deur of bv in een boom gehangen worden.
Voor je het weet is het weer 31 december, dus wees er snel bij!
Prijs per stuk: 95,- nieuw in doos.
Verbaas je vrienden, familie en je buren met deze oorverdovende electrische ratelband!
Zoektermen: vuurwerk, knal, knallers, chinees, siervuurwerk, klapper, miljoen klapper, honderd duizend klapper, belgisch vuurwerk. oudejaarsavond, ratelband.