De lijst van Anihalas (2012-2013)

D

Deleted member 17038

Guest
Ben je dan niet bang dat er iets fout gaat? Zeker met doorlonten gaat er altijd wel iets niet helemaal naar wens. Electrisch geen optie?
Electrisch is natuurlijk een optie.. Als ik had gespaard voor zo'n systeem! Doorlonten vind ik ook wel leuk. Het hele uitzoeken van de timing en een lekker dagje knippen en plakken! Ik ben niet echt bang dat er iets fout gaat als je een hele dag de tijd neemt om het in elkaar te zetten.

Vette lijst hoor, de mensen op dat feest zullen blij zijn.

12x Extreme Salute tegelijk is leuk voor korte heftige finale.

Ik heb volgensmij al voldoende knalcakes voor een echt heftige finale!
De ES worden meer als aanvulling gebruikt.

D

Deleted member 17038

Guest
Wie kan mij helpen? Ik weet mijn schietvolgorde nog niet en die laat ik afhangen van het wel of niet V of W shape schieten van de extreme salutes en vita's, en dus ook de timing! Ik heb nog nooit een W of V shape gebouwd. Ik heb nu wel hout in huis dat volgensmij breed genoeg is om een lang W shape platform mee te maken maar ik zou graag voorbeelden zien.

Pancake77

Registered User
Gewoon wigjes op je pallet timmeren en dan de cakes vast lijmen/tapen, althans is voor mij de makkelijkste optie.
Geen tijd om hele bouwwerken te maken:hehe!:

Booomy

Registered User
Heerlijke lijst Anihalas om jaloers op te worden. Erg mooi om de Vita lijn te zien. Ik heb deze lijn een btj gemist denk. Heb gister en vandaag de lijn even bekeken en daar zitten mooie spullen tussen. Ook die 3 cakes die jij besteld heb. Op je vingers bij af te likken. Heb jij ze met korting ergens kunnen vinden die cakes van Vita?? Veel plezier!!!

D

Deleted member 17038

Guest
Gewoon wigjes op je pallet timmeren en dan de cakes vast lijmen/tapen, althans is voor mij de makkelijkste optie.
Geen tijd om hele bouwwerken te maken:hehe!:
Lijkt me inderdaad makkelijk! Als ik geen tijd heb zal ik zoiets ook gaan doen. Maar het liefst heb ik iets wat ik meerdere jaren kan gebruiken.

Heerlijke lijst Anihalas om jaloers op te worden. Erg mooi om de Vita lijn te zien. Ik heb deze lijn een btj gemist denk. Heb gister en vandaag de lijn even bekeken en daar zitten mooie spullen tussen. Ook die 3 cakes die jij besteld heb. Op je vingers bij af te likken. Heb jij ze met korting ergens kunnen vinden die cakes van Vita?? Veel plezier!!!

Korting via de winkel waar Mickeyzegtboem werkt (Intertoys Kiers Leusden) Daar heb ik een kartonnetje besteld.

D

Deleted member 17038

Guest
Ik ga voor een gedeelte W/V shape in mijn show. Ik heb een platform van ruim 1 meter lang gemaakt. Nu de volgorde nog bedenken!

anihalas-albums-v-w-shape-platform-picture4157-img-0609.JPG

anihalas-albums-v-w-shape-platform-picture4158-img-0610.JPG

anihalas-albums-v-w-shape-platform-picture4159-img-0611.JPG

ThunderBall

Registered User
Hele mooie lijst Anihalas, zo goed als al je producten spreken me aan:lub:, vooral de 4 seasons die heb ik ook besteld vanwege zijn snelheid!:hehe!:

D

Deleted member 17038

Guest
Ik heb lekker zitten tellen en kom nu uit op een show van ongeveer 10 minuten. Als jullie de lijst bekijken vermoeden jullie dan een goed tempo of moet het nog sneller? (Meer dan 2 of 3 cakes tegelijkertijd dus)

joszie

Zilveren Member
Hoe zet jij je cakes vast aan je v/w shape model? met tape aan de hoekijzertjes?
zorg er in ieder geval dan wel voor dat de potten niet los kunnen raken anders vallen ze om. Ik zou voor de veiligheid aan de beide zijkanten ook nog een klein opstaand plankje maken, zodat mocht er iets losgaan ze niet geheel horizontaal kunnen vallen.

mooie projecten verder en een leuke lijst. Volgens mij heb je een prima tempo met 2 of 3 cakes tegelijkertijd.

passion fruit

Registered User
Ow, wat een lekkere lijst zeg! Lekker veel van Broefhoff en Rubro. Ik hoop dat zowel de Broekhoff als Rubro cakes net zo goed presteren als in de filmpjes dan kan jouw show al bijna niet mis meer gaan. De Fuego's is ook een goed keuze voor in jouw show.
Heb je al een volgorde van de cakes die je gaat schieten op deze lijst?

Laatst bewerkt:
D

Deleted member 17038

Guest
Ik heb nog geen vaste volgorde. Wel een idee. Rustig beginnen dan een kleurenstuk zonder goud. Vervolgens waaiers. Vervolgens goud. Dan nog mines en fuegos en dan een knalfinale. Dus de eerste opzet is er.

passion fruit

Registered User
Ik heb nog geen vaste volgorde. Wel een idee. Rustig beginnen dan een kleurenstuk zonder goud. Vervolgens waaiers. Vervolgens goud. Dan nog mines en fuegos en dan een knalfinale. Dus de eerste opzet is er.

Klinkt goed Anihalas. Heeft dezelfde volgorde als wat ik met mijn vuurwerk van plan ben tot aan het goud gedeelte. Daarna is het voor mij mix effects en daar achteraan finale.
Ben benieuwd Anihalas, ga- of laat je alles ook filmen?

D

Deleted member 17038

Guest
Zou zonde zijn om het niet te filmen toch? Ik ga zeker aan iemand vragen om mijn camera te beheren en ik neem er zelf ook 1 in de hand. Dat komt dus helemaal goed!

Fearwind

Registered User
Mooi gevarieerde collectie..! Ben benieuwd hoe de nieuwe cakes van Broekhoff je gaan bevallen. Maar belooft veel goeds zo te zien!! Ga je zeker van genieten.

painkiller

Registered User
So, Jij hebt wel een dure smaak zeg maar wel erg mooie producten! Ik ben benieuwd hoe de vita serie gaat bevallen, iets zegt me dat die cakes wel eens de toppers van dit jaar kunnen worden. Fijn dat jij ze voor ons test dan kunnen wij ze volgend jaar ook kopen (of niet).
Heb je trouwens de schuinte van je platform berekend? Het lijkt er namelijk op dat de cakes te schuin staan.

D

Deleted member 17038

Guest
Heb je trouwens de schuinte van je platform berekend? Het lijkt er namelijk op dat de cakes te schuin staan.
De schuinte is variabel. Werkt met scharnieren en de planken er onder kan ik meer of minder maken. Maar omdat ik een zee van ruimte heb op een mega parkeerplaats ga ik tot het uiterste. De effecten aan de zijkant mogen een stuk lager uitkomen dan die in het midden.
Ook kan ik daar lekker rekening houden met de wind en toch een afstand van zo'n 30 tot 50 meter van het publiek stoken! Mocht ik gaan twijfelen dan haal ik er gewoon een plankje tussenuit.

Bovenaan