De lijst van Anihalas (2012-2013)

D

Deleted member 17038

Guest
Ik ben er uit gekomen alle producten zijn, op een na, besteld. Het is de bedoeling om met deze producten op de super bees en asian thunders na, een show te schieten bij een feest waar ik heen ga.

http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/17038

Een product heb ik niet kunnen toevoegen. de Blue Soaring Flowers deze cake is ook niet besteld maar krijg ik 'gratis' bij een bestelling.
Alleen de wasp heb ik nog niet besteld omdat de 3 winkels waar ik heb besteld deze niet te koop hadden staan. Ik hoop er nog wel een te kunnen halen tijdens de DDDD. (edit. blijkbaar niet. de wasp word dit jaar niet geleverd. alleen winkels die deze nog hebben zullen ze kunnen verkopen)

Ik ben benieuwd of jullie nog op of aanmerkingen hebben. Misschien suggesties of tips voor mijn show zoals combinaties of afsteekvolgordes?

IK HEB ER ZIN IN!:lub:

FOTO-UPDATE Vuurwerk voor 's avonds 00.00 uur behalve de vuurpijlen die zijn dan al op.

Overzichtje.
anihalas-albums-collectie-2012-2013-picture4186-img-0646.JPG

O.A. Vitalli en Crown
anihalas-albums-collectie-2012-2013-picture4188-img-0650.JPG

Rubro Event, en vuurwerkvisie High Calibre.
anihalas-albums-collectie-2012-2013-picture4189-img-0647.JPG

Waaiers
anihalas-albums-collectie-2012-2013-picture4190-img-0648.JPG

Knalcakes en Extreme Salutes. + de Toppers: Molotov Mines en Sun and Planets!
anihalas-albums-collectie-2012-2013-picture4187-img-0649.JPG

Laatst bewerkt door een moderator:
D

Deleted member 17038

Guest
Niet echt een vita projectje. Ik heb dit jaar bijna alleen maar vuurwerk besteld voor 1 dikke show in de avond. De vita's worden daar een belangrijk onderdeel in. Ben er alleen nog niet uit of ik ze per 2 of achter elkaar ga schieten. Ik wil het dit jaar niet te rommelig laten worden.

Pancake77

Registered User
Niet echt een vita projectje. Ik heb dit jaar bijna alleen maar vuurwerk besteld voor 1 dikke show in de avond. De vita's worden daar een belangrijk onderdeel in. Ben er alleen nog niet uit of ik ze per 2 of achter elkaar ga schieten. Ik wil het dit jaar niet te rommelig laten worden.
Per twee is toch niet rommelig? zou ik iig wel doen, doe ik zowiezo alles per 2 of meer. Dan krijg je iig de door jou gewenste dikke show met gevulde lucht!

D

Deleted member 17038

Guest
Ik vind het zelf soms een beetje rommelig als het om goed uitgewerkte effecten gaat. Die effecten wil ik ook goed laten zien. Maar net bedacht ik me dat ik er 3 achter elkaar kan doen en dan 3 tegelijkertijd. Opgelost? Ik ben nog aan het twijfelen.
Mijn ES 2.0 gaan in ieder geval wel allemaal per 2. Weet ook nog niet of ik die dan per soort doe of een beetje ga mixen.

Genoeg om over na te denken dus! :smiling:

D

Deleted member 17038

Guest
Update: Tequila dit jaar toch besteld! Leek eerder uitverkocht te zijn waar ik deze wilde kopen maar dat was mogelijk een websitefoutje. Ben echt dolgelukkig :happy: Tequila tequila tequila lalalalalalalala

Koetje

Registered User
Hele mooie lijst man. Zeker per 2 doen die Vita´s. In V-shape zetten om het niet te rommelig te laten worden als je dat niet tof vindt.

Koetje

Registered User
Per twee is toch niet rommelig? zou ik iig wel doen, doe ik zowiezo alles per 2 of meer. Dan krijg je iig de door jou gewenste dikke show met gevulde lucht!

Juistem, alleen voor 12 gaat er 1 cake tegelijk de lucht in, na 12 minimaal 2 tegelijk. Raggen!

D

Deleted member 17038

Guest
Hele mooie lijst man. Zeker per 2 doen die Vita´s. In V-shape zetten om het niet te rommelig te laten worden als je dat niet tof vindt.
Had ik nog niet bij stil gestaan! Wie wijst mij de weg naar het hoe schiet ik in v shape topic? Kan em zelf niet vinden..

Slomo

Banned
Hoe ga je schieten? Door lonten, fakkelen of misschien zelfs elektrisch? Of gewoon om beurten zoals de gemiddelde consu om 12u?

D

Deleted member 17038

Guest
Lonten! Met tieraps waar nodig en verder zoveel mogelijk fireworks connectors en de laatste fuseconnex.

Slomo

Banned
Lonten! Met tieraps waar nodig en verder zoveel mogelijk fireworks connectors en de laatste fuseconnex.

Misschien het woord ''feest'' verkeerd geïnterpreteerd :D. En je wilt alle cakes gaan gebruiken? Niet bang dat het wat lang zal duren en daardoor wat saai? Alleen de ES kan je eigenlijk veel geweld bij maken, met andere woorden veel tegelijk de lucht in, rest komt over het algemeen eenzaam zeer goed uit de verf.

D

Deleted member 17038

Guest
Jep alle cakes. Misschien 1 of 2 knal cakes overdag maar verder alles in 1 show! ES gaan sowiezo per 2!

painkiller

Registered User
Ben je alvast begonnen met filmpjes bekijken om de tijden te timen? Dat word nog een aardig karwei om alles door te lonten!
Ik zou ook liever een groot finale project maken en de rest los schieten of wat kleine projecties. Ik heb er dan toch meer plezier van.

D

Deleted member 17038

Guest
Tijden tellen ben ik nog niet mee begonnen. Ik wil eerst een paar demo's afwachten dan kan ik de verschillen beter inschatten.
Het word 1 show omdat ik wil proberen de organisatoren van het feest te overtuigen dat ik een niet te lange, maar ook niet te korte, kwalitatief hoogwaardige show neer kan zetten met voldoende diversiteit. Wat dan weer als doel heeft mij volgend jaar weer uit te nodigen met een grotere bijdrage! (Ik ontvang dit jaar ook een bijdrage het is alleen nog niet bekend wanneer of hoeveel er word bijgedragen)
Volgensmij word het nog moeilijk om een goede balans te vinden tussen de kwaliteit het uitlichten van bepaalde producten en intensiteit. Maar ik hoop dat de 2 event boxen hun werk daarvoor goed gaan doen.

painkiller

Registered User
Ben je dan niet bang dat er iets fout gaat? Zeker met doorlonten gaat er altijd wel iets niet helemaal naar wens. Electrisch geen optie?

Bovenaan