De Italië trip die alles veranderde!

KoenL

Registered User
In juli deden Patrick en ik voor de eerste keer ervaring op met Italiaans vuurwerk in het plaatsje Succivo. We zagen er kleine dagshows, een kleine mascoli Napoletana en twee goede pyromusicals van BIG Bruscella en Padre Pio. Bijzonder was het, maar de echte Italiaanse shows konden we nog niet van ons wenslijstje afstrepen. Dat resulteerde in een trip die zeven dagen duurde in zuid en oost-Italië. We reisden af naar Montefalcione, Grumo Nevano, Casamassima, Potenza en Conca della Campania.

We gaan een verhaal uitwerken voor het Pyrotechnic Magazine, maar er is er is zoveel beeldmateriaal dat we dit nooit in één artikel kunnen verwerken. De komende tijd zullen we dan ook regelmatig foto's of video's plaatsen.

Eén ding is in ieder geval zeker: deze trip heeft mijn hele beleving van vuurwerk doen veranderen. De grootte, felheid en kleuren waren echt fantastisch! Ik kan dan ook niet wachten om weer die kant op te gaan!

Vandaag zijn twee behind the scenes films online gekomen. Veel plezier!

stefantvs

Administrator
Medewerker
Thanks Koen voor de films ! Volgens mij hebben jullie weer een onwijs toffe trip achter de rug ! Ben benieuwd naar de rest van de films en foto`s :)

Poziloc

FPM Hangouderen
Leuk gedaan Koenos hehe

Bij dat eerste filmpje zie ik een hele leuke cake voorbij komen op 1:06.
Pink Blink mine met Bleu Tail.

Moontan

Moderator
Medewerker
Wat een prachtige eerste beelden. Mooie compilatie.
En wat leuk om te lezen dat jullie deze eerste kennismkng met Italie zo beleefd hebben en samen konden delen..

Bovenaan