Succes mannen
DioR Registered User 26 november 2014 #125 Succes nieuwe crew leden! Mede dankzij jullie blijft deze site draaiende!
Z Zaliotuur Registered User 27 november 2014 #127 Heel veel succes heren! Het is lang niet altijd gewaardeerd werk dat de mods verrichten dus bij deze alvast: bedankt!
Heel veel succes heren! Het is lang niet altijd gewaardeerd werk dat de mods verrichten dus bij deze alvast: bedankt!
painkiller Registered User 27 november 2014 #130 Succes heren en alvast bedankt voor het het werk wat er word ingestoken.
P Pyrodoc Registered User 28 november 2014 #131 Ik post zelden(lees elke dag),maar heb groot respect voor iedereen die dit alles mogelijk maken.Voor de liefhebbers,kleine of grote freak is deze site van grote waarde. Moest ik eventjes kwijt. Thanks iedereen!
Ik post zelden(lees elke dag),maar heb groot respect voor iedereen die dit alles mogelijk maken.Voor de liefhebbers,kleine of grote freak is deze site van grote waarde. Moest ik eventjes kwijt. Thanks iedereen!
T tristen Registered User 28 november 2014 #132 Super!! Succes allemaal, 3 zeker mooie aanwinsten voor de crew en het forum!
S Scav Registered User 28 november 2014 #133 Veel succes aan de nieuwe crew leden, en hulde aan alle crewleden. Dank voor alle inzet!
Chrissie81 Registered User 28 november 2014 #135 Succes heren, en bedankt voor het (deels) opofferen van jullie vrije tijd om het hier leuk te houden :smiling:
Succes heren, en bedankt voor het (deels) opofferen van jullie vrije tijd om het hier leuk te houden :smiling:
Tony Administrator Medewerker 12 december 2014 #139 blackpowder zei: Dat is vlot. niks ernstigs hoop ik... Klik om te vergroten... Nee hoor, alleen moet je in December knallen en dat kost tijd. Helaas heeft Funkie dat (op het moment) niet.
blackpowder zei: Dat is vlot. niks ernstigs hoop ik... Klik om te vergroten... Nee hoor, alleen moet je in December knallen en dat kost tijd. Helaas heeft Funkie dat (op het moment) niet.
rickster Registered User 19 december 2014 #140 Succes heren! December is een drukke maand en de leukste dag van het jaar is in aantocht