De drie dol dwaze dagen

AWG

Registered User
net terug uit mijn werk even langsgegaan bij de winkel waar ik altijd heenga, zeer druk om deze tijd zijn er heel weinig mensen nu dus niet.
ze hadden ook bijna niks meer, dus ik ben met 10 pakjes orcs weer weggegaan, net even meatlovers pizza besteld en straks een drankje om start vakantie te vieren.:)

ten overvloede wellicht, maar vergeet niet te genieten he mensen🤩

Hyper

Registered User
Vuurwerk gehaald vandaag. Vooral fonteinen en grondvuurwerk. Overdag met de fiets:

Clipboard_12-29-2025_01.jpg
Er zit nog wat vuurwerk tussen wat ik nog over had van vorig jaar. Ik kreeg er nog gratis een pakket Cat 1 bij via het Rad van Petiet.
O.a. gekocht bij deze beste man.

DSC00438.JPG
's Avonds met de auto voor de grote bestelling met twee pakketten.
Alles wat ik besteld had is geleverd. (y)

Laatst bewerkt:

Koetje

Registered User
Vandaag bij Boxem in Vollenhove geweest, derde jaar op rij. Fijne winkel met prima assortiment en hele vriendelijke mensen aan het werk. Van heel jong tot na de pensioenleeftijd en alles ertussenin. Alleen maar lachende gezichten. En het was druk binnen.
Daarna Klarenbeek in Amsterdam, rand Amstelveen. Ook daar druk en prima behulpzaam en vrolijk personeel. Ondanks dat het aankomende verbod voor de 2 eigenaren van deze winkel een ramp zou zijn aangezien zij leven van de vuurwerkverkoop nadat zij hun ijzerwarenzaak een aantal jaar geleden hebben weggedaan. Alleen maar positiviteit en lachende gezichten in de winkels. Totaal bezopen en doodzonde dat dit perse kapot moet.

Plum Bloom

Registered User
Huisman had het weer prima voor elkaar. Chocolademelk voor de 5-jarige vuurwerkafhaal-debutant bij binnenkomst, en bestelling lag al klaar. Netjes nagelopen. Klopte als een bus, binnen tien minuten weer naar buiten.

Intratuin Duiven wachttijd half uur, geen enkele bestelling lag al klaar, denk ik. Maar was de moeite waard, al was het maar vanwege de Huilebalk. F1-luchthuilertje van China Red, nooit eerder gehad. Wat een apparaat. Pijn in de oren, echt. Duurt ook nog eens vrij lang. Mini-luchthuiler DumBum kan er niet tegenop.

Alleen maar vrolijk en aardig volk gezien. Wat bezielt de overheid om zo veel van deze onschuldige mensen tegen zich in het harnas te jagen?

The Passion

Registered User
2x Bij Langenberg geweest. Prima voor elkaar dit keer. Naar binnen en weer naar buiten.
Bij Passion4Pyro was het een gekkenhuis. 1e 2 bestellingen vrij vlot in de auto staan. Voor de 3e bestelling uur moeten wachten.
Ik hoop dat dat morgen bij de 4e en 5e bestelling wat beter gaat. Bunte moeten uitstellen tot morgen. Gelukkig was dat gezien de kleine bestelling geen probleem.

Hyper

Registered User
Vandaag nog even teruggegaan voor de losse verkoop naar BD store voor bengaals vuur fakkels en een meterpakket en naar Rens Petiet om te kijken of ze nieuwe voorraad hadden en dat hadden ze. De Piano Man was eindelijk op voorraad, dit keer ook voor de losse verkoop dus gelijk een aantal van meegenomen.

Het voelt allemaal heel onwerkelijk. Aan de ene kant voel ik alle blijdschap en positieve spanning van de verkoopdagen en aan de andere kant de stress van dat dit misschien wel de laatste keer is dat ik (cat F2) vuurwerk koop.

DSC00440.JPG

The Passion

Registered User
2e keer bij Passion ging lekker vlot. Mooi een parkeerplekje naast een busje van de douane:ROFLMAO:. Ik denk dat die een kebabje zat te eten.
Helaas mocht de Crackle King niet worden uitgeleverd maar in plaats daarvan de Tribute to Tradition.

Bovenaan