De bunkers moeten leeg escalatie

rbfirework

Registered User
Zo zeg hoezo beetje rammen, heerlijk!!.

Trouwens zie der een crossette cake door heen gaan, met echt top kleuren, enig idee welke dat is?
Rond minuut 2 in het eerste filmpje.

magnolia

Registered User
dit kan niks anders dan een geslaagd feestje zijn geweest .
na afloop nog even een biertje doen bij het vuur .
dat is toch geweldig man

Baron van lunt zu sas

Registered User
Goed voorbeeld van " te korte afsteektijd" !!
Krijg zin om t ook te gaan doen, laatste half uur alles op een rij en de brander erlangs.
In de hoek waar de klappen vallen, hehehe

shinji

Moderator
Medewerker
Dank vriend Anhilas. Wilde hem laatst weer een keer terugkijken, dat lukte echter niet meer. Maar goed hij is er nog.

Dennis010

Registered User
Dank vriend Anhilas. Wilde hem laatst weer een keer terugkijken, dat lukte echter niet meer. Maar goed hij is er nog.

Dit heeft volgens mij te maken met het feit dat je nu de hele Youtube codes in moet voeren om een filmpje zichtbaar te maken.
Vroegah moest je een stuk "afknippen". Als je dat nu doet krijg je foutmeldingen.
Bij mijn eerder geposte filmpjes kom ik dit ook regelmatig tegen.

Tony

Administrator
Medewerker
Dit heeft volgens mij te maken met het feit dat je nu de hele Youtube codes in moet voeren om een filmpje zichtbaar te maken.
Vroegah moest je een stuk "afknippen". Als je dat nu doet krijg je foutmeldingen.
Bij mijn eerder geposte filmpjes kom ik dit ook regelmatig tegen.

Alles is dat betreft nog hetzelfde. Het is maar net in welke code je het filmpje aan het forum wilt toevoegen.
Gebruik je de optie filmstrip (in het menu) dan moet je even de S uit https:// verwijderen. Dan werkt het gewoon.

Dennis010

Registered User
Alles is dat betreft nog hetzelfde. Het is maar net in welke code je het filmpje aan het forum wilt toevoegen.
Gebruik je de optie filmstrip (in het menu) dan moet je even de S uit https:// verwijderen. Dan werkt het gewoon.

Maar als ik filmpjes van mezelf opzoek in oude topics werken ze geen van allen meer....

Bovenaan