De Beste Wensen en Tot Snel!

Tony

Administrator
Medewerker
Namens de Freakpyromaniacs crew en mezelf wil ik iedereen een gelukkig nieuwjaar wensen en veel gezondheid! Het was voor ons en de website weer een topjaar en hopelijk zet deze trend zich voort. Wij gaan er in ieder geval alles aan doen om 2008 een nog beter jaar te maken en jullie te voorzien van nog meer informatie wat betreft de wereld van het vuurwerk.

De komende weken zal het rustig zijn maar 23 Februari zijn we weer in Valencia voor de openingen van Fallas de Valencia 2008 en zullen er weer spectaculaire beelden op de site verschijnen. Jullie krijgen met de tijd een nieuwsbrief met de nieuwtjes en laatste updates.

In ieder geval allemaal bedankt voor het bezoeken van de website in 2007 en hopelijk zien we jullie allemaal weer terug in 2008!

Tony

Torrr

Registered User
Jullie ook allemaal een heel goed 2008 en bedankt weer voor alle nieuwtjes die jullie steeds weer voor ons hebben en ik kijk uit naar de nieuwtjes voor dit jaar.

Greetzzzzzzzzzzzzz

KruitFreak

Registered User
Allemaal de beste wensen voor dit jaar, ik hoop dat iedereen een goede jaarwisseling heeft gehad en een beetje heeft kunnen genieten van zijn of haar vuurwerk.

Ik heb dit jaar voor het eerst de hele avond een veiligheidsbril op gehad en was er erg tevreden over. Met name bij matten en rollen wil er nog wel eens wat wegvliegen en daar sta je niet altijd bij stil. Ik kan het iedereen aanraden want op je ogen moet je zuinig zijn.

nitraat4life

Registered User
Beste wensen iedereen! Ben er een beetje uit geweest vorig jaar, maar dit jaar ben ik weer volop aanwezig! Het wachten is weer begonnen!

MINI Grunn

Registered User
Ook vanuit Groningen wens ik iedereen het beste en natuurlijk een goede gezondheid voor 2008!

Voor mij wordt het een druk jaar (ik ga trouwen en in april verwacht ik mijn eerste kindje), maar in de laatste maanden van 2008 zal ik weer veel op de site te vinden zijn om weer een geschikt vuurwerk pakketje bij elkaar te bestellen aan de hand van alle adviezen, ervaringen en verhalen die iedereen op de het forum plaatst.
En natuurlijk Chapeau voor de beheerders en moderators van het forum. Deze jongens maken het elk jaar weer mogelijk dat we niet alleen rond, maar ook na oud en nieuw kunnen blijven genieten van het mooie vuurwerk wat in Nederland en het buitenland wordt afgeschoten!! Bedankt!!

PS. Ik kijk alweer uit naar de prachtige filmpjes die geschoten worden tijdens Fallas in Valencia. Voor degene die gaan.........veel plezier!!

Grtz Mark

skupje

Registered User
Hierbij wil ik de crew en iedereen die de site bezoekt van Freakpyromaniacs een gelukkig en,gezond en een knal goed 2008 toe wensen.

Grtz skupje

Markie

Registered User
Een reuzegoed 2008 gewenst! Zorg dat je je goede voornemens niet vergeet, hang ze boven je bed en tracht ze allemaal te volbrengen. Haha mijn 1e voornemen heb ik in de nieuwjaarsnacht al verbroken. Niet te veel drinken :blink1:.

Ik wil de mensen van FreakPyroManiacs ontzettend bedanken voor al het werk dat ze gedaan hebben het afgelopen jaar. Zonder deze site kom je echt nergens in vuurwerkland!

RoYvette

FPM Filmer
Heren, harstikke bedankt weer voor alle film/foto & info materialen wat jullie ons hebben laten zien.
Dat 2008 ook weer 'n knallend jaar mag worden voor iedereen!
Nogmaals allerbeste wensen en heel veel geluk gewenst in 2008!!
Gr. H-S

Laatst bewerkt:

GMP82

Zilveren Member
Mensen, doe jezelf een plezier en maak er een mooi jaar van. Heb je voor 90% zelf in de hand, dus pak die volle 90% en hoop op 10% meer. :blink1:

De beste wensen!:laugh:

Ischa

Registered User
ja iedereen een goed gelukkig en gezond 2008 toegewenst..en ook de crew hiero bedankt voor jullie inzet (of passie ) dat het maar snel weer 31 december is toggg? heb heerlijk geknald grotendeels door jullie filmpjes kon ik precies kopen wat ik wilde hebben bedankt

zuen

Registered User
Crew en leden de beste wensen!

Wat zijn de goede voornemens? Dit jaar nóg meer vuurwerk?:toung:

myrmidon

Registered User
allen een zalig 2008.. met als uiteinde nog meer vuurwerk dan dit jaar, en FPM.. keep up the good work in 2008!!!!

XNeo2

Registered User
Iedereen een gezond en gelukkig 2008!
Dit jaar was ik een beetje te laat met inslaan, toch met ze allen een superfeest gehad op nieuwezijds voor in adam!
Geen gewonden, hoewel het niet veel had kunnen schelen!

Volgend jaar komt er een grote topcollectie!

Tot over 362 dagen maar weer he!

dennis1973

Registered User
ik wens de FPM crew en alle anderen een gezond en gelukkig 2008 ....
en bedankt nog voor alle info en filmpjes waarbij ik en velen anderen echt iets aan hebben gehad !!!! nogmaals FPM is GEWELDIG !!!!!!!!!!

Bovenaan