De beste gil pijlen van nederland

Attenoje

Registered User
Goede avond,

Ik wilde goede fluitpijlen bestellen.

De oldskool cruise rocket zal niet meer terug komen.

Wel zoek ik een vervanger.

Welke hebben jullie daarvoor gekozen?

Thanks

Richardus

Registered User
echt goeie fluitpijlen zijn er eigenlijk niet. Dat nieuwe (2 jaar jong alweer) pakket van Wolff (met 9 pijlen...naam kwijt) is wel aardig, en Tolle Lola van Cafferata/BKV doen het altijd wel goed. Verder is 't één pot nat. Asian Thunder Rockets van GBV is altijd ook wel redelijk, icm knal en boeketje.

MrXtremeFireworks

Registered User
Ik vind de Fatal screamers behoorlijk tegenvallen. 2 Jaar geleden 2 pakjes ervan besteld. 2 pijlen knalden op de grond uit elkaar en de andere gilden maar een seconde.

boozebelly

Registered User
Fatal Screamers zijn dikke rukpijlen inderdaad. Korte fluit en veel te instabiele kwaliteit. Gingen hier ook geregeld horizontaal door de lucht i.v.m. het te korte stokje. Absoluut hun geld niet waard als je het mij vraagt.
Die Strike Force van Wolff zijn misschien ook niet meteen goedkoop te noemen met €14,95, maar die leveren tenminste wel een kwalitatief goed setje voor je centen :)

tristen

Registered User
Persoonlijk ga ik voor het Strike Force pakket en de Asian Thunder Rockets, de Strike Force hebben nog 3-traps pijlen in het pakket zittten, en de Asian Thunder Rockets leuke effecten met een felle fluit. Voor de rest vind ik niet echt iets uitblinken...

Laatst bewerkt:

DioR

Registered User
De echte ouderwetse Brullende Schwiegermutter! Voor mij geen betere gil pijl. Helaas is deze ook slecht geworden!

D

Deleted member 17038

Guest
Waar bemoei ik me mee modus: hoort dit topic niet in Nederlands consumenten vuurwerk algemeen thuis?

Bovenaan