Ik ben het helemaal met je eens AWG! Ik ben dan ook lekker rechts! Maar je kan je maar beter niet zo druk maken joh...Als ze het zouden verbieden, hebben ze helemaal een groot probleem! Wat dacht je alleen al van de brandstichtingen (je moet het toch een beetje gezellig maken)als er geen vuurwerk meer zou zijn, toename van illegaal vuurwerk of nog beter: zelf vuurwerk maken hahaha! Zo gebeurd met Internet toch! Vuurwerk zal er altijd zijn! Je ziet dat het rookbeleid ook niet werkt...Ciao
ik vind het fijn dat je het met me eens bent:amuse:
maar ik ben het niet met jou eens als het gaat over:
-branden stichten(om het gezellig te maken)
-meer illegaal vuurwerk
-dat je het beter vind dat mensen zelf vuurwerk gaan maken met internet als infopunt.
ik moet me inderdaad maar niet meer zo druk maken, alles mag naar de klote gestookt worden:sad:, en dan komt het punt dat het verboden word.
--------------------------------------------------------------------------
om een beeld te schetsen;
en dan krijg je zo,n oudjaars-avond alsdat je nu hebt als je naar buiten kijkt.
1 trieste koude donkere bedoening, met hier en daar een enorme doodsklap van de illegale rommel die de regering niet beteugelen wilde(door op zijn minst met de belgen te gaan praten).
als bonus breken overal in de stad rellen uit, geen uitlaatklep betekent ZUIPEN en zuipen als groep is best leuk, tenzij je een andere groep tegenkomt.dan worden we primitief en reageren we dus primair:............. HAKKUUUHN!!!!.
fikkies worden gestookt, auto,s in de hens, branden gaan over van huis naar huis. hulpdiensten kunnen het niet aan en de boel brand plat.
op de grond in de stad liggen tientallen jongeren met afgeblazen handen omdat je met sterretjes vet kewle bommen kunt maken(info stondop internet)
en geen hulpdienst die ze kan helpen die zijn te druk met vechtende mensenmassa,s op te pakken of naar het ziekenhuis te vervoeren.
beetje zoals de jaarwisselingen nu. alleen dan net een poepie erger...
overdreven gezeik?? zou het echt zo zijn?? stel je de voetbalrellen voor,stel je de huidige jaarwisselingen voor, en stel dan de dubbele hoeveelheid mensen voor die veel zuipen op ouwejaar, en nog meer zuipen als gewoonlijk want vuurwerk afsteken mocht toch niet meer, dus daarmee rekening houden hoeft ook niet meer.
------------------------------------------------------------------------
we kunnen het ons uberhaupt niet eens voorstellen, nederlanders zijn zulks een nuchter volkje. ach laat me niet lachen. het word 1 grote pestzooi dan.
maar ik moet me niet druk maken,want zo,n vaart zal het vast niet lopen toch??:sad2:
ik moet het allemaal niet te negatief zien, ach weet je de tijd zal het leren.
ik hoop maar dat het nooit verboden word.:smile1: