De aanraders voor 2013

deamonchild

Registered User
Volgens jaar wil ik mijn eerste vuurwerk in het buitenland gaan bekijken.

Wat ik mij afvroeg is wat de leuke festivals zijn in de buurt ( duitsland belgie ) waar je makkelijk kan komen maar die ook mooi caliber schieten.

Ik ben altijd alleen dus vind het niet zo leuk om heel ver te reizen ervoor want dat is zo ontzettend saai dus vroeg me af wat zijn de aanraders dit aankomende jaar voor jullie?

stef

Member
Volgens jaar wil ik mijn eerste vuurwerk in het buitenland gaan bekijken.

Wat ik mij afvroeg is wat de leuke festivals zijn in de buurt ( duitsland belgie ) waar je makkelijk kan komen maar die ook mooi caliber schieten.

Ik ben altijd alleen dus vind het niet zo leuk om heel ver te reizen ervoor want dat is zo ontzettend saai dus vroeg me af wat zijn de aanraders dit aankomende jaar voor jullie?

Rond 5 mei Japan Tag in Dusseldorff.
Of eieren voor je geld kiezen en lekker naar het lapersveld in Hilversum naar een consumentenshowtje kijken.

Succes, Stef

Dim

Product Beheer
Medewerker
Fallas is Spanje. Misschien is de pyronale ook wel erg leuk?

Wij gaan iig weer dit jaar!

blaapaap

Registered User
Duren: kermis vuurwerk
Ergens eind augustus geloof ik, weet het niet precies. Hou het in de gaten zou ik zeggen.
Niet echt heel dicht bij de grens maar dit vind ik wel de leukste duitse show.
Je kunt vrij dichtbij staan zodat de knetter staarten in je nek belanden. Heerlijk is dat!
Volgens mij zijn er meer die dit de beste show van duitsland vinden dus dat zegt wel wat...

Michel_G

Zilveren Member
Om nog even in te haken op Knokke-Heist: Het vuurwerkfestival in Knokke.

Zeker als je de 'mooie' bedrijven er uit pikt, kan je pyromusicals te zien krijgen die absoluut de moeite waard zijn!

En doordat Pirotecnica Scarpato afgelopen jaar gewonnen heeft, zullen ze in principe dit jaar de afsluitende show schieten. Als het ook maar een beetje in de buurt komt van afgelopen jaar wordt dat weer een spektakel en singleshot feest!

bluebear

Registered User
geel belgie en de rhein in flammen bezoek ik persoonlijk graag in het buitenland maar zou dit jaar ook graag naar toschpyro gaan.

Bovenaan