Daytime Fireworks for the Opening of Cai Guo-Qiang: The Ninth Wave

Moontan

Moderator
Medewerker
(Part 2: Reflection) Daytime Fireworks for the Opening of Cai Guo-Qiang: The Ninth Wave
film from Michael Lee

Baron van lunt zu sas

Registered User
Ik zal niet ruzie maken over smaak, maar heren /dames....
Dit is natuurlijk een visitekaartje voor vuurwetktegenstanders, wat een troep zeg.
Stel je eigen grenzen anders doen anderen het voor jou.
Ik werk vaak, heel vaak in de chemische industrie in rotjeknor, dit is vervuiling met een knal en een kleurtje, geef je tegenstanders munitie.......

painkiller

Registered User
Of het gezond is weet ik niet maar wat ziet het er vet uit zeg! Die fluiters geven me echt een Japanse horror gevoel samen met die vreemde donkere kleur en die gekleurde horsetails zijn ook echt prachtig!

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Yep, dat vind ik nou ook!
Dat groene veld met rode tulpen is een van de mooiste dingen die ik ooit heb gezien in vuurwerk.

bridge

Bronzen Member
Prachtig dit zeg! supermooi gedaan en supervette produkten. Zeer zeldzaam dit.

En dit is echt niet slechter voor het milieu dan avond-nachtspul. Typisch Nederlands daarover te beginnen. Heel de wereld geniet van vuurwerk en in Nederland maken we er een milieu punt van, nota bene te beginnen op een site van vuurwerkliefhebbers. :surprised:

Baron van lunt zu sas

Registered User
Het is een mening, vooral waarschuw ik voor HOE tegenstanders ertegenaan kunnen/zullen kijken, daar ben ik huiverig voor.
Als je mijn reactie dan probeert te ridiculiseren door het "typisch Nederlands" te noemen dan heb je bar weinig goede argumenten voor een echte discussie.

Bovenaan