Dagshowtje Pyroplop32, Patrick010 en Dennis010
Dim Product Beheer Medewerker 3 januari 2013 #2 De video is nog niet beschikbaar! Afwachten maar! Spannend.
N nismo Registered User 3 januari 2013 #3 Geluk gehad dat er maar een blok afging door fontein,voor het zelfde geld gaat alles in een keer af.:crying: Laatst bewerkt: 3 januari 2013
Geluk gehad dat er maar een blok afging door fontein,voor het zelfde geld gaat alles in een keer af.:crying:
KruitFreak Registered User 3 januari 2013 #6 Lekker showtje met lekkere finale mannen! Wat spuit die vulkaan trouwens hoog terwijl er redelijk veel wind staat.
Lekker showtje met lekkere finale mannen! Wat spuit die vulkaan trouwens hoog terwijl er redelijk veel wind staat.
W Wolff_freak7 Registered User 3 januari 2013 #7 Je had beter alles de andere kant op kunnen zetten. dan heb je geen last van de wind en ook niet van de rook verder een prima showtje. erg lekker! Laatst bewerkt: 3 januari 2013
Je had beter alles de andere kant op kunnen zetten. dan heb je geen last van de wind en ook niet van de rook verder een prima showtje. erg lekker!
Dennis010 Registered User 3 januari 2013 #8 Dat was Plop zijn idee ook, maar ik moest weer eigenwijs zijn zoals gewoonlijk. :hehe!:
P passion fruit Registered User 3 januari 2013 #11 Mooi opgezet, uitgevoerd en gefilmd mannen! Ik heb genoten.
Dennis010 Registered User 3 januari 2013 #12 britain zei: Welke fontein is dit joh? Super hoog! Klik om te vergroten... Onbekend fontein :hehe!:
D Deleted member 17038 Guest 3 januari 2013 #13 Oogarts def rhymz zit hier naast me mee te kijken en zingt ik wil die brillen zieen ik wil die brillen zieeen ik wil die brillen zieeen! Wel echt een heerlijk herrieproject verder! :lub:
Oogarts def rhymz zit hier naast me mee te kijken en zingt ik wil die brillen zieen ik wil die brillen zieeen ik wil die brillen zieeen! Wel echt een heerlijk herrieproject verder! :lub:
heartworm FPM Kalender Beheer Medewerker 3 januari 2013 #15 Mooie show mannen! Die fontein hoef je helemaal niet door te lonten met een concerto rosso...
painkiller Registered User 4 januari 2013 #19 britain zei: Welke fontein is dit joh? Super hoog! Klik om te vergroten... Volgens mij is het een Bugano fontein, erg mooi inderdaad. Wederom een leuk filmpjs van Dennis010 en co.
britain zei: Welke fontein is dit joh? Super hoog! Klik om te vergroten... Volgens mij is het een Bugano fontein, erg mooi inderdaad. Wederom een leuk filmpjs van Dennis010 en co.
S shadow13 Registered User 4 januari 2013 #20 Netjes gedaan jongens :lub: jammer van het doorlonten van de fontein hehe