DAGBOEK FPM CREW

Tony

Administrator
Medewerker
Wij vertrekken 14 Maart richting Valencia!
Vanaf dat moment zullen we proberen hier onze dagelijke belevenissen te vermelden zodat jullie een klein beetje kunnen mee genieten.

De dagen voor vertrek ben ik druk bezig geweest met van alles en nog wat. Zo moesten de cams in orde gemaakt worden maar het werd ook eens tijd voor nieuwe visitekaartjes.

De GoPros

De Remote
Met deze remote kan ik 50 gopro cameras in 1 keer besturen
6umemuvy.jpg

Wifi van de cams werkt perfect. De wifi via de tablet/iphone zal niet gebruikt worden. Dit zal ik pas in gebruik nemen als ik via de app ook multicam kan werken. Nu is dat helaas nog maar 1 camera per keer en als ik dan een andere camera op mijn telefoon wilt zien (life) moet ik uitloggen en weer inloggen. De wifi gebruik ik wel alleen zal deze geconfigureerd worden met de remote waardoor ze niet zichtbaar zullen zijn. In de toekomst zou ik zelfs live vanaf het plein met de eigen wifi netwerk kunnen uitzenden. Al zal dat niet zo heel soepel verlopen (HD beelden / Plus mega veel wifi op het plein)

za7uqunu.jpg

De nieuwe visitekaartjes zijn ook netjes op tijd binnen. De crew leden van FPM kunnen zich weer netjes bekend maken als dit nodig mocht zijn. Het blijkt nog steeds dat de naam Freakpyromaniacs een moeilijke naam is voor de mensen om te onthouden. Als het goed is zou het nu geen probleem meer moeten zijn.
my3yry6y.jpg

Wanneer de films online komen is het genieten geblazen maar voordat we zover zijn hebben we een behoorlijke rit achter de rug. Wat heb ik alleen al bij me aan camera spullen als we naar Valencia vertrekken?

*5 GoPro Hero 2 Cameras + 5 x Wifi Backpack
*4 GoPro Hero 3 Cameras
*Sony VX500 HD Camera
*Nikon D7000
*Nikor 18-200 lens / Tamron 18-200 lens
*Nikor 14mm groothoek lens
*Casio Exelim 100 foto camera
*2 Statieven (foto plus video)
*Laptop (voor het verwerken van de video bestanden en fotos)
*15miljoenmiljard kabels en opladers

En dat is alleen nog maar wat ik allemaal mee sleep. Zo heeft Thomas de Sony FX1 plus statief bij hem, Daniel een Nikon D80 plus 18-200 lens, Patrick een Nikon D7000 plus 18-200 lens en Stevan een foto plus videocam.

Zoals je ziet slepen wij dus een vrachtwagen spullen mee om ervoor te zorgen dat we thuis komen met de mooiste en beste beelden die je maar kan vinden van Fallas de Valencia. :surprised:

Ghasper

Registered User
Ben benieuwd naar alle beelden met de nieuwe technieken, verhalen en andere belevenissen. In ieder geval is het appartement niet verkeerd afgezien van het iets verder lopen. Eneh, alleen vuurwerk bekijken he, geen andere dingen in het volwassen films optrekje :hehe!:
Goede vlucht en geniet ervan!

smilli

FPM Filmer
DanielFPM en ik sleuren ook nog een boel zooi mee:
Sony FX1000
Sony CX560
Sony CX115
Sony Bloggie
Nikon D5100
Nikon Coolpix
Canon Ixus

En nog een hoop lenzen, microfoons, statieven en laptops.

Tony

Administrator
Medewerker
DanielFPM en ik sleuren ook nog een boel zooi mee:
Sony FX1000
Sony CX560
Sony CX115
Sony Bloggie
Nikon D5100
Nikon Coolpix
Canon Ixus

En nog een hoop lenzen, microfoons, statieven en laptops.

Hehe! Ik heb het niet vermeld omdat ik niet weet hoe of wat maar het is ook een berg ja.
FPM4LIFE

En ik ben wel benieuwd naar dat Sony Bloggie. Wilde hem eens kopen maar heb dat uiteindelijk niet gedaan. Waarom dat weet ik niet meer.

smilli

FPM Filmer
Vind de bloggie geen succes, Daniel neemt er nu 1 van de 2 mee voor 360 graden fotos maar de film kwaliteit is niet bijzonder.
FPM4LIFE:happy:

stefantvs

Administrator
Medewerker
owww dan kan ik me spullen wel thuis laten :p

Spulletjes zijn ook allemaal in gepakt.

1x canon hf100
hopelijk komt er nog een 2de cam bij :hehe!:
1x Nikon d3000
3x Lensen

Dennis010

Registered User
Gaat niet echt hard hè, dat verslag? Kom eens achter die uploads vandaan Toon....schrijven moet je....

Tony

Administrator
Medewerker
Ik denk niet dat het gaat gebeuren. Was bedoelt voor de dagen dat we in vlc waren

Tony

Administrator
Medewerker
Normaal doen we het ter plekke alleen was ik nu al 1,5 tot 2 uur per avond kwijt aan het overzetten van de gopro beelden, dan nog het schoonmaken van de cameras plus het opladen. Het werd bijna werk :) Dus ik persoonlijk had er geen tijd voor. De rest wel maar die kijken liever naar snorremans.:tounge:

Bovenaan