Daar is het betuttelende GroenLinks weer!

shadow13

Registered User
Wie zou Arno nou serieus willen nemen? Pff komt er ook een meldpunt waar ik kan klagen over zijn wietdampen overlast? Of over de stank van de bbq van de buren in de zomer als ze weer eens te hard praten tot laat als ik er weer vroeg uit moet? Waar is toch de tolerantie gebleven in dit land?

Pancake77

Registered User
Ad.nl
Bij een internetmeldpunt voor vuurwerkoverlast, ingesteld door lokale GroenLinksfracties, zijn het eerste weekend meer dan 1500 meldingen van overlast binnengekomen. Dat liet GroenLinks-fractievoorzitter Arno Bonte uit Rotterdam zondagavond weten.

Het gaat om klachten over overlast door vuurwerkbommen, maar vooral om meldingen van vernielingen door vuurwerk en over vuurwerkstress bij huisdieren.

15 lokale fracties van de partij initieerden de website vuurwerkoverlast.nl. De fracties zetelen onder meer in Rotterdam, Amsterdam, Delft, Nijmegen, Haarlem, Oss, Zoetermeer en Zwolle. De bedoeling is dat na 1 januari een bundeling van de meldingen aan de Tweede Kamer wordt geboden en dat burgemeesters om extra maatregelen wordt gevraagd.

Hairy Harry

Registered User
Tsja, jammer dat hij er niet bijverteld hoe vaak er melding van overlast tegen hem gedaan is, als ik het hier en daar zo hoor moeten dat er zeker wel een paar zijn.

Ik denk dat negeren juist niet de juiste methode is. Zolang mensen op een normale manier tegengas geven is er een hoop te bereiken. De gemiddelde voorstander van een vuurwerkverbod weet niet eens het verschil tussen illegaal en legaal vuurwerk, dus een beetje voorlichting hier en daar kan geen kwaad.

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Groen links doet mij denken aan de organisatie naar house.
Staan vanaf de jaren 90, te predikken dat house muziek (en tegenwoordig rockmuziek) muziek van de duivel is.
Ik heb altijd het gevoel, dat dit soort lieden niet willen en kunnen genieten van het leven, omdat ze vinden dat het op een 1 of andere manier niet mag kunnen.

Mensen negeer deze gasten, toch gewoon.
Ik probeer van het leven te genieten, dus vanavond steek ik lekker een sigaar op en ik zal proosten op de kerst met een goed gevuld glas Duvel.
En met oud en nieuw zal ik geen stukje vuurwerk minder afsteken, omdat er vuurwerk tegenstanders zijn.

Natuurlijk hou ik rekening met anderen mensen, maar mogen we 1 dag per jaar, lekker stoken.
Laat ons dan lekker met rust Arno en de rest van de Groen links gang.

nismo

Registered User
Ik ben van mening, en ik denk dat die groenen knakker er ook zo over denken.als je maar lang zat blijft schoppen valt het vanzelf om,en aangezien ze niks anders te doen hebben,kunnen ze die leugens Nederland in blijven gooien.
En het ergste van alles is dan nog dat ze dat doen van onze centen.

http://www.youtube.com/watch?v=MjFqnzVFEIg firma list en bedrog.

petertje23

Registered User
Dit gaat toch werkelijk waar nergens meer over. Een meldpunt openen tegen vuurwerk.
Het lijkt mij toch duidelijk dat het vuurwerk wat nu wordt afgetstoken dat dat niks met consumenten vuurwerk te maken heeft!

Bovenaan