Düsseldorf (D, Japantag)

MichelWRX

Registered User
Dit was echt een gaaf showtje.
Enkele korte pauzes en soms een druppeltje water hier en daar maar dat mag de pret niet drukken.
Dit was voor mij de eerste show in Duitsland en zeker niet de laatste.

Allereerst ben ik naar Vuurvent gereden en daar vandaan op naar Düsseldorf in die racebak van hem.
Bedankt voor het meerijden en de gezellige dag kerel.

Weer een aantal leuke mensen ontmoet en vind het echt gaaf om te zien hoe fanatiek iedereen is.
Ik kan ook helemaal op gaan in een hobby en ik ben in Januari begonnen met mijn freakness en ik ben al op een punt dat we niet meer terug kunnen haha.

Ik was half 4 uur thuis en onder het genot van een rokertje, het filmpje nog even snel in de render gezet.

Geniet ervan...

Als het filmpje bevalt, sub me kanaal even. Kan wel wat abbo's gebruiken. :tounge:

PyroPlop32

Registered User
omg die finale is best heeel gek !!

erg jammer dat ze nog maar tot 7" mogen schieten, een aantal jaren terug waren de japanse bommen een stuk indrukwekkender
door het grotere kaliber.

DanielFPM

Registered User
Ook wij waren aanwezig bij Japantag! Hier een aantal foto's van mijn kant. :lub:

14_zps3f4faa5c.jpg

13_zps8b2beeba.jpg

10_zpsf647759a.jpg

9_zpsb5d6ba5b.jpg

8_zps68240099.jpg

6_zpsc5323f9b.jpg

5_zps383ee394.jpg

2_zps02e3265a.jpg

1_zpsd535e162.jpg

15_zpsc1b808bf.jpg

12_zps97bd5d31.jpg

11_zps7bea27f3.jpg

7_zps7eb0b59e.jpg

4_zpsa19de431.jpg

3_zpsdfe56518.jpg

Mats

Registered User
Toch wel een van de betere shows die ik daar gezien heb, die figuurbommen kennen we voortaan wel en die vallen de helft van de tijd verkeerd maar juist de andere bommen vond ik echt super dit jaar, gruwelijke horsetails en de finale was gewoon top! Prachtig dagje gehad met de bbq erbij en ook het weer zat nog aardig mee, droog gebleven tot aan de show dus dat was nog niet zo verkeerd! Zo mogen ze vaker!

vuurvent

Registered User
Super show gezien, eerste keer voor mij de japantag, en dat gaat de standaard voortaan worden.
Prima vermaakt, samen met MichelWRX die kant op gegaan, best een eindje rijden, maar de tijd vliegt wel tijdens het ouwenelen onder het rijden. Ik vondt de show erg mooi, af en toe wat pauzes, maar ik vondt het een zeer mooie show, ook vondt ik die kubus vorm enorm gaaf van een shell. Was een geslaagde avond, mijn film volgt morgen. Vandaag geen tijd gehad ivm de zena bqq, en morgen weer vroeg op. Stay tuned voor de film van deze geslaagde show.

RoYvette

FPM Filmer
Alle bedankt voor het foto film materiaal! De film vanaf t veld volgt zsm. Foto's zijn er ditmaal niet gemaakt.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Bovenaan