Düsseldorf (D, Japantag)

stefantvs

Administrator
Medewerker
Datum: 25-05-2013
Plaats: Düsseldorf
Tijd: omstreeks 23.00 uur
Wie: Nico Lunig
Wat: Proff, max 6 a 7 inch
Waarom Japantag 2013

smilli

FPM Filmer
Re: Düsseldorf ( DE ) - Japantag

Hoogst waarschijnlijk weer aanwezig, altijd een leuk showtje die goed te combineren is met een dage Dusseldorf.

USRRobiwan

Registered User
max 6 of 7 inch ik dacht dat op Japandag altijd hele grote kalibers werden geschoten, of ben ik in de war met een ander festival?

RoYvette

FPM Filmer
Japantag is vanaf dit jaar maximaal 7". Ivm verschepen mag geen 8" meer. Er worden wel meer 7" ingezet om t effect hetzelfde te krijgen. Alleen Roy gaat om te bouwen, dus hij is ook hier.

Sent from my iPhone using Tapatalk

MichelWRX

Registered User
Even een vraagje van mijn kant.

Ik had deze op de agenda staan maar door een pittige financiële tegenvaller, moet ik deze helaas laten schieten, mits ik met iemand mee kan rijden.

Ik ben niet te beroerd om naar diegene toe te rijden als het niet meer dan een km of 50 van R'dam is.
Ik kan het me momenteel niet permitteren om met die 2300cc te gaan, baal er echt van :crying:

Hopelijk kan iemand me helpen.
Zo niet, dan hoop ik dat jullie mooie filmpjes schieten :happy:

RoYvette

FPM Filmer
Voor de thuisblijvers en geïnteresseerde, de show is zaterdag weer te volgen op de WDR om 23.15-0.00

boomerboy

Registered User
Hallo,

Wij willen eigenlijk met een aantal personen gaan.. kan iemand mij vertellen waar ik het beste kan gaan staan voor te kijken?
Staat de show opgebouwd op dezelde plek, dan met de kermis daar?
Is er kan dat het wordt gecanceld met die weersvoorspelling??

Hoor het graag,
Groet en bedankt

RoYvette

FPM Filmer
Hallo,

Wij willen eigenlijk met een aantal personen gaan.. kan iemand mij vertellen waar ik het beste kan gaan staan voor te kijken?

As je niet in de drukte wilt staan dan zou ik aan de kant van de show gaan staan in oberkassel op de berg die ligt aan de Kaiser willemring. Aan de Düsseldorf kant is t feest, VOOr hun ook t beste zicht maar is wel druk

Staat de show opgebouwd op dezelde plek, dan met de kermis daar?
Ja klopt
Is er kan dat het wordt gecanceld met die weersvoorspelling??

Enkele jaren geleden is hij dezelfde middag nog gecanceld ivm heftig weer. Voor nu heb ik van Nico feuerwerke nog niks gehoord. Zodra ik iets hoor post ik t meteen

Hoor het graag,
Groet en bedankt

MichelWRX

Registered User
Even een vraagje van mijn kant.

Ik had deze op de agenda staan maar door een pittige financiële tegenvaller, moet ik deze helaas laten schieten, mits ik met iemand mee kan rijden.

Ik ben niet te beroerd om naar diegene toe te rijden als het niet meer dan een km of 50 van R'dam is.
Ik kan het me momenteel niet permitteren om met die 2300cc te gaan, baal er echt van :crying:

Hopelijk kan iemand me helpen.
Zo niet, dan hoop ik dat jullie mooie filmpjes schieten :happy:

Niemand? Het komt steeds dichterbij.

Anders wordt het inderdaad WDR...

vuurvent

Registered User
Hey Michel, ik woon net een stuk onder amsterdam tussen leiden en haarlem in, ik wacht nog even op antwoord van iemand anders of die meegaat, anders kan je vanaf mij meerijden. Maar dat laat ik nog wel weten via de pm.

The Max

Registered User
ik wil graag gaan maar ik zie dat het weer niet al te best is, hopelijk word het redelijk weer, heb niet echt zin om de hele tijd in de regen te staan.

paulus01

Registered User
aanwezig met vriendin en paar maten ;)
Ben benieuwd, eerst met zn allen dusseldorf bekijken, 's avonds CL finale in Duitse kroeg kijken en dan vuurwerk aansluitend, gevolgd door kroegentochtje door de altstadt :)
Prima plan lijkt me.

Bovenaan