• Freakpyromaniacs Copyrights

    -Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

    -English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Culemborg

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
vuurwerk te Culemborg
IS VERPLAATST NAAR 5 MEI 2007

Plaats : Culemborg
Locatie : in de uiterwaarden direct rechts naast de haven / t.h.v. parkeerterrein Palumbus / Beusichemse dijk.
Kaliber : consumenten vuurwerk
Wie : Voor zover de informatie strekt Ronny Katan.
Tijd : 22.00 uur.

Vuurwerk wordt ontstoken na aankomst van de lampionnenoptocht

tip van : BOB1
 
Vuurwerk wordt geschoten op 5 mei i.p.v 30 april.

Hoop niet dat het net zoiets is als 2 jaar terug, dat stelde niet veel voor....
 
Het vuurwerk is op 5mei.

En het is een klein vuurwerk,het zal gelijk zijn als 2 jaar geleden.

Misschien vond niet iedereen het mooi,maar ja, je kunt ook niet iedereen tevreden stellen,waaronder de doorgewinterde vuurwerkfreaks.

De opdrachtgever was /is wel tevreden en daar doen we het voor.

Met Vriendelijke Groeten,

Katan Vuurwerk
 
Het vuurwerk is op 5mei.

En het is een klein vuurwerk,het zal gelijk zijn als 2 jaar geleden.

Misschien vond niet iedereen het mooi,maar ja, je kunt ook niet iedereen tevreden stellen,waaronder de doorgewinterde vuurwerkfreaks.

De opdrachtgever was /is wel tevreden en daar doen we het voor.

Met Vriendelijke Groeten,

Katan Vuurwerk

En de opdrachtgever doet het voor het publiek en die moet ook tevreden zijn toch ? Hehehe Pikkepijp
 
Tuurlijk pikkepijp,is dat ook voor al het publiek,maar ja zoveel mensen zoveel wensen.

Wij doen ons best om een leuke show te verzorgen met een klein kaliber,maar er zijn show met een groot kaliber dat is ook niets dus.

laten we er maar een leuke dag van maken,en blij zijn dat er nog stichtingen zijn die het geld bij elkaar kunnen krijgen en de energie erin willen stoppen om een dag te organiseren.


De pikkepijp
 
Tuurlijk pikkepijp,is dat ook voor al het publiek,maar ja zoveel mensen zoveel wensen.

Wij doen ons best om een leuke show te verzorgen met een klein kaliber,maar er zijn show met een groot kaliber dat is ook niets dus.

laten we er maar een leuke dag van maken,en blij zijn dat er nog stichtingen zijn die het geld bij elkaar kunnen krijgen en de energie erin willen stoppen om een dag te organiseren.


De pikkepijp

Dat is inderdaad zo.
Voor mijn maakt het kaliber niet uit als het maar leuk/goed gedaan wordt...
 
en wij steken géén vuurwerk af, maar maken er een show van hoe klein het kaliber ook mag zijn.

Groeten,
Katan Vuurwerk
 
ik wacht nog steeds op je uitnodiging om jullie mooiste show te mogen aanschouwen. dus houd me op de hoogte .
 
Ah, ik ga ook langs bij dit vuurwerk, is in de buurt van een boel vrienden etc, maar wat moet ik me voorstellen met klein caliber? Gewoon consumentenvuurwerk?
 
Ah, ik ga ook langs bij dit vuurwerk, is in de buurt van een boel vrienden etc, maar wat moet ik me voorstellen met klein caliber? Gewoon consumentenvuurwerk?

staat in de eerste post dat het om consumenten vuurwerk gaat!
 
Moet je alle berichten lezen dan?
Dacht dat je gewoon lekker kon posten hier?...gekke regels eigenlijk
 
Back
Bovenaan