Archief Crystal

FPM ProductBOT

Registered User
Broekhoff - Crystal.png
Meer info over de Crystal:
Importeur: Broekhoff
Collectie: Crown Collection
Artikelnummer: 721
Advies verkoopprijs: € 19,95
Online Prijs:
Netto kruitgewicht: 172 gram
Aantal schoten: 28
Kaliber:
Tijdsduur:
20 sec
Schietrichting: I-shape
Bruto gewicht:
Karton eenheid:
12/1
Effect beschrijving:

28 shots, red blink tails, silverfish, crackling crossettes, purple stars & green blink.

GMP82

Zilveren Member
Jammer, het is hier onmogelijk 1 product te beoordelen. De tails in het begin zien er in ieder geval goed uit!

AWG

Registered User
het zijn geen dure cakes maar zoals gmp als zegt. vrijwel onmogelijk om effect voor effect te beoordelen.
de lucht is vol met mayhem en erg spectaculair ,mooie kleuren ook en daar is alles wel mee gezegd voor mij.

baart23

Registered User
mooie pot goede prijs kwaliteit. ben het met de andere leden eens dat het altijd zo moeilijk is een pot te beoordelen als er drie tegelijk worden afgeschoten dan valt het altijd een beetje tegen als je hem zelf afsteekt..

vonk

FPM Moderator
Medewerker
mooie pot goede prijs kwaliteit. ben het met de andere leden eens dat het altijd zo moeilijk is een pot te beoordelen als er drie tegelijk worden afgeschoten dan valt het altijd een beetje tegen als je hem zelf afsteekt..

Als het er al 3 zijn, net zoals de andere produkten van broekhoff zijn dit er volgens mij minimaal 6.

Eens super vertekend beeld krijg je hiervan. Als ik hier een oordeel over zou moeten geven neig ik ernaar dat het een slecht produkt is, want zelfs met minimaal 6 stuks vind ik het niet imponeren.

baart23

Registered User
ik ben bang dat je gelijk hebt en het er echt zes zijn.... leuk voor de shows van broekhoff maar TOTAAL niet te beoordelen

echt jammer

Jerph

Registered User
Ik had dit jaar deze gratis erbij.

Ik zit erg te twijfelen. Ik vond hem niet zo erg leuk en was niet echt eentje van, die moet ik weer hebben.

Ik weet ook niet of ik € 20,- te veel of te weinig geld vind. Het gaf geen 'wow' gevoel. Dit gevoel had ik wel bij de Palm van dit jaar.

Ik raad hem dus niet aan.

Ik vind het zelf ook moeilijk om weer terug te denken van , hoe zag deze eruit? Het was helemaal niet overtreffend.. Het was niet een succesvolle

Bovenaan