Cryptonite's Oud en Nieuw!

Cryptonite

Registered User
Voor vandaag een update met 2 verschillende cakes van Marijn.

5x Pinkie Winkie, sluit mooi aan op het gefluit wat al bezig was verderop in de straat.

2x Blauwtje, erg grote boeketten en een cake met dit effect kom je niet veel tegen. Voor aankomende jaarwisseling staan er ook weer 2 klaar, overgehouden van vorig jaar.

Booomy

Registered User
Mooie filmpjes. Vuurwerk met een kroon en Swirling Daisy ook vorig jaar gehad. Erg goede cakes als je het mij vraagt die ook lkkr lang door gaan!!

D

Deleted member 17038

Guest
Hahaha zo herkenbaar! Je hebt in ieder geval een lekker divers lijstje bij elkaar gescoord! Voor een bescheiden prijs waarschijnlijk en dan mag het wel!

Cryptonite

Registered User
Hahaha zo herkenbaar! Je hebt in ieder geval een lekker divers lijstje bij elkaar gescoord! Voor een bescheiden prijs waarschijnlijk en dan mag het wel!

Een leuke korting helpt altijd inderdaad! Ben blij dat ik toch nog kon profiteren van een actie ondanks dat ik zo laat van plan was om te bestellen, geeft gelijk ruimte om met de verkoopdagen nog even langs Witte Tenten te gaan en te profiteren van de aanbiedingen daar. Lijstje is dus eigenlijk nog niet helemaal af, maar het is lastig om al een lijstje te maken voor Witte Tenten als je niet weet wanneer de aanbiedingen gelden..

Laatst bewerkt:

pyroknallie

Registered User
zo dat is zeker een indrukwekkende stapel,weet zeker dat jij je gaat vermaken,
zie je filmpjes en foto's wel verschijnen succes met stoken

Cryptonite

Registered User
Voor deze kerstavond maar weer een update. Dit keer de Event Grande Finale van Rubro. Had er afgelopen jaarwisseling 2 en die zijn allebei los van elkaar geschoten. Hier de filmpjes:

Al met al een erg mooie waaier met grote effecten. De verkoopprijs ligt wel erg hoog, maar met een goede korting was die toch zijn geld waard!

Cryptonite

Registered User
Bij deze alle doorlontbakken die ik afgelopen jaarwisseling in mijn bezit had:

Immortal Gold:

Zena Box (zijn 2 filmpjes want er zat een pauze tussen cake B en C)
Volgensmij is er een slapende Chinees geweest die cake A verwisseld heeft voor cake D, waardoor ik 2x cake D had, eigenlijk alleen maar mooi.. :hehe!:

4 Seasons (Echt een topper en daarom ook dit jaar weer besteld, aankomende jaarwisseling ga ik hem wel in BCAD schieten)

Zo te horen kwam er op het eind nog iets uit de lucht vallen :embarrased:

Cryptonite

Registered User
Thanks heren!
Vandaag nog maar een grote update omdat het er met de verkoopdagen waarschijnlijk niet van gaat komen.

Als eerst nog een unieke cake op de Nederlandse markt, de Vetjes! Ook van deze heb ik er afgelopen jaar een bewaard voor deze jaarwisseling.

Vetjes [Marijn]

3x Big Shot [Rubro]

4x Vast Fortune [Royal]

3x Killer Instinct [Rubro]

Gemixed projectje 1:

Schietlijst:

2x Schreeuwerige Schreeuwlelijk [Marijn]
1x Heavy Legend 16 [Rubro]
3x Heavy Legend 16 [Rubro]

Gemixed projectje 2:

Schietlijst:

1x Lynx E [Original]
1x Lynx L [Original]
1x Betelgeuze I [Original]
1x Betelgeuze C [Original]
1x Betelgeuze G + 1x Betelgeuze J [Original]
1x Mjolnir [Original]
2x Vast Fortune [Royal]

Die series van Original zijn echt enorm fijn om mee door te lonten omdat ze al voorzien zijn van 2 lonten met quickmatch waardoor er ook nagenoeg geen pauzes ontstaan. Scheelt weer een hoop gedoe met zelf overlappend doorlonten!

Er zijn nu nog maar 2 filmpjes over, die van mijn favoriete cake van afgelopen jaar en die die van de finalepallet. Die zal ik morgen uploaden!

Laatst bewerkt:

Cryptonite

Registered User
De afsluiter voor het topic van dit jaar, zal eerdaags weer een topic voor volgend jaar maken!

Als eerst de cake die mij het best is bijgebeleven en ook hoge ogen gooide bij de familie en vrienden, de Woede van Marijn!

En de afsluiter van afgelopen jaarwisseling, de palletfinale. Helaas heeft mn neef die alles gefilmd heeft op het eind ingezoomd waardoor de concerto rosso's en de knalcakes daarna er niet goed op staan.

De schietlijst:
1x Anaconda [Schuurmans]
2x Exploding Box [Royal]
2x Fenix [Original]
2x Screaming Salute [Original]
8x Concerto Rosso [Wolff]
2x Hoogmoed [Marijn]
2x Mjolnir [Original]
2x Silver Salute maar dan anders [Wolff]

En nu op weg naar Genemuiden om het spul van dit jaar te halen, iedereen mooie dagen toegewenst!!!

Bovenaan