Cruise Rocket

D

Deleted member 17038

Guest
In dit filmpje zie je er ook een aantal overdag.

en nu wil ik trouwens NOOIT meer horen dat dieren niet van vuurwerk houden :p

Waarom heeft die hond geen vuurwerkbril op? Gevaarlijk!!

en on topic:
Nog een filmpje van jetztgehtslos

[video=vimeo;32396769]http://vimeo.com/32396769[/video]

Laatst bewerkt door een moderator:

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Veel pijlen gehoord van de 2011 lichting van deze oude en vertroude topper, maar deze pijl is niet meer wat het geweest is. 2 traps i.p.v. 3-traps en ook iets zachter. Sommigen hadden wel een derde trapje van 0,2 seconden, maar niet de moiets waard.
De oude versie is echt wel een stuk beter.

Gertjanberg

Registered User
idd, erg jammer er is bijna niets meer van over.

de fluit zelf is iets rauwer en niet meer zo fel als die was, de crackling was wel harder maar dat komt misschien doordat hij een stuk minder hoog ging...als ik eerlijk ben vond ik de asian thunder rockets beter.

Souflakie

Registered User
Dan zal ik wel een pak "oude" pijlen hebben gehad want ik vond deze fantastisch. Als ik in mn geheugen graaf dan stond er volgens mij inderdaad 2010 op de verpakking. Ik had naast deze Cruise Rockets ook een pak Tolle Lola en nog 4 pakken Brullende Schwiegermutter (nieuwe versie). Zo heb ik de pijlen goed kunnen vergelijken. De Cruise Rockets hadden de langste fluit en ging in drie trappen mooi omhoog met een hoge schelle fluit. De tolle lola waren wat rauwer en kwamen niet zo hoog als de Cruise Rockets maar waren zeker niet slecht. Met een prijs van € 6,95 voor de CR en € 4,95 waren de prijs/kwaliteit voor mij dik in orde. De BS waren absolute baggerpijlen. Die neem ik in ieder geval nooit meer. Had de zwaarste fluit van de drie maar kwam lang niet zo hoog en de fluit was echt maar en seconde of vijf. Het schijnt dat ze de stijglading wat zwaarder hebben gemaakt om het probleem van verticaal gaan te verhelpen. Het heeft er geen goed aan gedaan. Maar ontopic. De Cruise Rockets waren naar mijn mening veruit de beste en ik kan dan ook alleen maar hopen dat ze die kwaliteit weer weten terug te brengen.

elgielo

Registered User
Toen ik mijn bestelling op ging halen zag ik al dat er van de 16 pakjes 5 een donkerdere kleur groen hadden.
Dit bleek dus inderdaad de 2011 batch en deze vielen zwaar tegen.
Gelukkig had ik 11 pakjes van de oude versie en deze waren als vanouds.
Keihard, keihoog en keigoed.
Ik hoop dat het een vochtprobleem is, dus heb ik 4 pakjes van die nieuwe batch bewaard en dan hoop ik dat ze het volgend oud en nieuw wel goed doen.
Anders ben ik behoorlijk bedroefd.

Girandola

Registered User
Ik denk dat ik ook de ''oude'' heb gehad, het is voor het eerst het dak ik bijna m'n oren dicht deed voor een stuk Nederlands vuurwerk, prachtig!

Mats

Registered User
Na ieder jaar flink wat pakken gekocht te hebben dit jaar maar eens een karton genomen maar de tering wat zijn die dingen slecht geworden, van elke pak weigerde er wel 1 of 2 en degene die t wel deden stelde echt niks meer voor. Dat worden dus geen cruiserockets meer voor mij of ze moeten weer zo worden als vanouds.

ifeelfine

Registered User
van de 3 pakken tenminte 1 heel pak dat gewoon niet af ging totaal weigeraars en de andere deden het gewoon *********. kan er niks meer of minder van maken maar de flop van het jaar. gelukkig koste ze me niet al te veel maar het is wel doodzonde

D

Deleted member 17038

Guest
Na ieder jaar flink wat pakken gekocht te hebben dit jaar maar eens een karton genomen maar de tering wat zijn die dingen slecht geworden, van elke pak weigerde er wel 1 of 2 en degene die t wel deden stelde echt niks meer voor. Dat worden dus geen cruiserockets meer voor mij of ze moeten weer zo worden als vanouds.

Ik had hetzelfde.. BALEN!

Michel_G

Zilveren Member
Oef, zwaar balen om te lezen dat de nieuwe batch van deze toppijl gewoon ronduit slecht is!

Ik heb in de haast op de 31ste nog even 3 pakken meegenomen en na dit te lezen ben ik ook erg blij dat het gelukkig nog van ouder productiejaar zijn. Op de 31ste maar 1 pak afgestoken en 'baalde' gister al dat ik niet meer van deze dingen afgestoken heb, maar ben achteraf wel blij dat ik nu nog 2 'oude' pakken over heb. Dat wordt zuinig aan doen komende oud en nieuw en even extra genieten van deze dingen.

Hopelijk komt de 2012 batch weer op het oude niveau!

Skies

Registered User
De BS waren absolute baggerpijlen. Die neem ik in ieder geval nooit meer. Had de zwaarste fluit van de drie maar kwam lang niet zo hoog en de fluit was echt maar en seconde of vijf.
Het kan aan mij liggen maar een fluit van vijf seconden is langer dan die van een Cruise Rocket..

Ik had ze ook besteld maar bleken uitverkocht toen ik het kwam afhalen. Gelukkig wist ik nog een andere winkel die ze onder de naam TRIPPLE SCREAMERS verkoopt, en deze deden helemaal goed. Heb niet gekeken of ergens een jaartal stond, maar ik vraag me af of onder dit label deze pijlen ook verslechterd zijn.

Plum Bloom

Registered User
Geweldig spul, de oude versie dan. Zes achter elkaar uit een pijlenrek, 't leek wel zo'n Russisch Stalin-orgel uit WO2.

Bovenaan