Cruise Rocket

Jo440

Registered User
Gezien de slechte ervaringen van de Screaming Girls van Evuco vorig jaar, ik deze pijlen nog niet ken, en we een eindelijk een Wolff dealer in de buurt hebben gaan we hier maar eens een paar pakken van aanschaffen! :laugh:

i.l.i

Registered User
Gezien de slechte ervaringen van de Screaming Girls van Evuco vorig jaar, ik deze pijlen nog niet ken, en we een eindelijk een Wolff dealer in de buurt hebben gaan we hier maar eens een paar pakken van aanschaffen! :laugh:

Hoezo? Screaming Girls zijn de beste van NL! Slechte lichting gehad?

Cruise rockets zijn wel goede pijlen. Ik zelf neem een pak mee denk ik.

Jo440

Registered User
Hoezo? Screaming Girls zijn de beste van NL! Slechte lichting gehad?

Cruise rockets zijn wel goede pijlen. Ik zelf neem een pak mee denk ik.

Vorig jaar heb ik inderdaad 2 pakken Screaming Girls gehad waarbij de gil nog niet de helft was van wat het normaal hoort te zijn, en de hoogte was ook echt bedroevend, en ik was niet de enige in de buurt.
Vorig jaar had ik meer spul van Evuco dat helemaal niet ging zoals het hoorde. Erg jammer.

Dus dit jaar eens wat anders proberen :smile:

mrfire

Registered User
Is de rauwe fluit van de Cruise rocket net zo hard als van de screaming girls en of de brullende swiegermutter.. iemand daar live ervaring mee?:wondering:

Poziloc

FPM Hangouderen
Die is wel vergelijkbaar ja..deze is iets hoger qua toonhoogte....zoals je hoort, op aardig wat filmpjes, hebben de camera's moeite met het geluid qua volume

mrfire

Registered User
Die is wel vergelijkbaar ja..deze is iets hoger qua toonhoogte....zoals je hoort, op aardig wat filmpjes, hebben de camera's moeite met het geluid qua volume

Dat is mooi dus voor veel mensen zijn de Cruise Rocket,s een goede vervanger voor de screaming girls.. ik heb al 12 pakjes screaming girls besteld maar deze cruise rockets wil ik dan ook 12 pakjes.. en heb nog 4 pakken swiegemutters dus volgens mij zit het met de gilpijlen wel goed:nuts:

Richardus

Registered User
Wat een fantastische pijlen! Echt een topper van deze jaarwisseling, zo niet dé verrassing. Die fluit/krijs is oorverdovend hard, gaat degelijk elke 3 stappen lang door en knettert dan op groooote hoogte ook nog eens... In tandem geschoten gingen ze ook éxáct gelijk op... Topkwaliteit dus, superwaar voor je geld en dikke vette aanraders!!

Poziloc

FPM Hangouderen
Ik had 10 pakken! helaas zijn ze weer op...het blijven toppijlen!! aankomend jaar misschien maar 15 pakken nemen.

Bovenaan