Archief Cruel Traction

Awtw

Registered User
Hoe hebben jullie hem doorgelont, moet dat zometeen nog gaan doen maar las dat wanneer je reservelont gaat verbinden met nieuwe lont cake b dat er nogal wat stiltes zouden gaan vallen?

Hardbeat

Registered User
Ik heb de lonten iets verder los gemaakt (karton voorzichtig open maken en lont naar beneden halen) en dan gelijk na de snel lont de visco's verbonden. Dus de visco's verbinden de snel lonten op deze manier op de snelst mogelijke manier met elkaar zonder dat je hoeft te knippen in de lont of andere extremere manieren hoeft te gebruiken.

Laatst bewerkt:

Z@P

Registered User
En een stuk folie tussen de overgangen in het midden bij a b en d e want anders grote kans op doorslag. Misschien al gezegd maar toch zou zonde zijn.

Losmaken tot onder waar hij naar binnen gaat en hier verbinden, ik heb ze wel ingekort voor vlotte overgang.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Laatst bewerkt:

Awtw

Registered User
Net klaar, heb ik het zo goed gedaan ?

Heb tussen de lonten nog een stuk snel lont gedaan.
attachment.php

attachment.php

Zal er nog even folie tussen gaan doen.

TheChain

Registered User
Perfect zo. Je hebt ze wel ver uit elkaar staan of is dit alleen voor de foto gedaan. Ik tape ze namelijk allemaal aan elkaar zodat er geen trekkracht op de lonten kan komen te staan bij het verschuiven. Inderdaad wel even een laag folie er tussen om overslag tegen te gaan!

kaassie

Registered User
Bij deze de lont helemaal beneden met roze lont aan elkaar gemaakt toch nog een kleine pauze maar pfff wat een doos lekker hoor geshoten na de big momma echt nog een stuk groter.

Yvez

Registered User
Ja dit was hem wel hoor. Wat een bak. Een beetje vetraging idd op de overgangen maar op dit kaliber zou ik niet snel een gelijke weten met prof blokjes hoor.

Z@P

Registered User
Deze was wel echt top hoor, geen enkele vertraging. Vol gas, product vh jaar.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Yvez

Registered User
Precies dit is het product vh jaar. Volgend jaar deze in massa productie maken en dan voor onder de 100 euro verkopen. 150 euro blijft een bietje veel geld.

TonyMalony

Registered User
Ik had de omlabeling "rage" en het was een super bak! De cakes zijn los afgestoken maar de volgende keer lont ik ze door. Reusachtige boeketten, mooie kleuren, echt toppie! De buurt maar denken dat het illegaal was!

GMP82

Zilveren Member
Precies dit is het product vh jaar. Volgend jaar deze in massa productie maken en dan voor onder de 100 euro verkopen. 150 euro blijft een bietje veel geld.

Ik ben het met je eens dat 150€ veel geld is. Echter, omgerekend is het 25€ per cake. Als je dat afzet tegen de 40-50 € die mensen soms aftikken voor 1 cake met dezelfde kruitinhoud, is dit soort van een koopje, zeker gezien hoe die presteert.

Begrijp me niet verkeerd, ik heb em liever ook goedkoper (laagdrempeliger) want hij neemt een lelijke hap uit het budget.

Ik heb er in ieder geval van genoten. Of ik em nog een keer neem, ik weet het niet. Als het zo is, stook ik de cakes denk ik los.

postvoordennis

Registered User
Geweldige box waar ik als finale de Final Fate aan had gekoppeld. Helaas stopte die er halverwege mee en heb ik hem bij de finale opnieuw aan moeten steken. Qua effecten en effectgrootte de topper van de avond. Komt volgend jaar zeker weer in de collectie.

Booomy

Registered User
Wat een bak is dit zeg. Topper van de avond, Topper van het jaar. Een cake die er vanaf nu ieder jaar bij is!!!

Gertjanberg

Registered User
Wat een geweldige bak! Topper van 2014!

De mijne had flink last van vonkoverslag wat er voor zorgde dat er 3 cakes tegelijk stonden te branden, TOTALE chaos. Heb erg genoten van de Cruel Traction en volgend O&N is die er zeker weer bij.

Bovenaan