Archief Crown Orbital

FPM ProductBOT

Registered User
Broekhoff - Crown Orbital.png
Meer info over de Crown Orbital:
Importeur: Broekhoff
Collectie: Crown Collection
Artikelnummer: 1918
Advies verkoopprijs: €49,95
Online Prijs:
Netto kruitgewicht:
158 gram
Aantal stuks inhoud: 8
Kaliber:
Tijdsduur:
assortiment
Schietrichting: assortiment
Bruto gewicht:
Karton eenheid:
4/1
Effect beschrijving:

Torrr

Registered User
De goede ouderwetse pakketten in een nieuw jasje en nu met een scherpere prijs er op. Ik vond dit vroeger
altijd wel de betere pakketten in het vuurwerk wereldje. Leuk om ze terug te zien.

Michel_G

Zilveren Member
De goede ouderwetse pakketten in een nieuw jasje en nu met een scherpere prijs er op. Ik vond dit vroeger
altijd wel de betere pakketten in het vuurwerk wereldje. Leuk om ze terug te zien.

Kans is groot dat je niet meer zo blij wordt van dit pakket.....

Broekhoff is vorig jaar een nieuwe weg ingeslagen met hun pakketten en een aantal pakketten waren toen al een stuk uitgekleed. Waar ze in het verleden nog wel leuke pakketjes maakten met leuke boeket potjes, kwamen in de vernieuwde pakketten, zeker in de lagere prijsklassen, bijna alleen maar nog fonteintjes voor....

Afgelopen jaar was het alleen al te merken aan het gewicht. De kartons van de oude versies waren vaak nog mooi op gewicht, terwijl de kartons met vernieuwde pakketten de indruk gaven dat je met een doos dummies te maken had! Uiteindelijk bleken er in de goedkopere pakketten bijna alleen nog maar fonteinen te zitten (slap afgevuld) en dan 1 single shot om toch nog een lucht effect te hebben (naast soms nog een paar vuurpijltjes met weinig vulling).

En zo te zien lijkt dit pakketje, afgaande op de afbeelding: 3 fonteinen, 1 single shot (daar pakken ze een mooi groot doosje voor met 1 tube) en een paar pijltjes, een voortzetting te zijn van die "vernieuwing"

Let dus in ieder geval goed op, want als het inderdaad zo is, zijn deze pakketjes hun geld echt niet meer waard.

sprinkhaan

Registered User
Rare trend, ben zowiezo helemaal van de pakketten af.
Drie jaar geleden een original pro dinges pakket gekocht en hetzelfde geleuter. !

Eén al fontein en geen gein. :sad:

Ik denk dat gemiddelde koper van dit soort pakketten meer iets afsteekt omdat het er bij hoort dan dat ze er veel van verwachten.

Bovenaan