Crema Fallas 2013 19-03-2013 (Ricardo Caballer)

raymondv

Registered User
De voorbereidingen worden getroffen, om 01:00 uur is het zo ver.

egyquba4.jpg

Mr_Mascleta

Registered User
Hop - hop - hophophop hoppa Richi style...................wat een sluiter!! Hoorde ikFallera Mayor nou zeggen
señor pyrotencic pot comensar el kasteel????

Tony

Administrator
Medewerker
Hop - hop - hophophop hoppa Richi style...................wat een sluiter!! Hoorde ikFallera Mayor nou zeggen
señor pyrotencic pot comensar el kasteel????

Yep, dat is de laatste paar jaar al een aantal keer gebeurd.
Ik hoor ze op de 19de ook niet meer zeggen " La Ultima Mascleta" wat ik persoonlijk wel wat vind hebben.
Ik vond het een top Mascleta nocturna. Erg netjes gedaan met hele goede 2 inch shells die voor het oog veel groter lijken betreft de effecten.

Moontan

Moderator
Medewerker
Pirotecnia Ricardo Caballer - Mascletà cremà Falla del Ayuntamiento Fallas 2013
film van Pirofan pirotecnia

Tobias

FPM Fotograaf & Filmer
Medewerker
Ik vond de nocturna bij de crema dit jaar erg goed, stuk beter dan de afgelopen twee jaar. Samen met het vebranden van de falla vind ik dit een van de mooiste gebeurtenissen tijdens Fallas.

14517831.32ed1b6b.560.jpg

14517835.b1985e10.560.jpg

14517837.ff4b509e.560.jpg

14517841.19268d60.560.jpg

14517843.65281656.560.jpg

Grouver

Registered User
Het viel mij op dat tijdens en vooraf deze show echt extreem rustig was. De grote straat achter de Nederlandse enclave stonden een paar mensen. Ik kan mij van 2011 herinneren dat ik toen 1 uur van te voren kwam aanzetten waar ik ergens achteraan in een steeg stond. Nu kwamen we 30 minuten van te voren en stonden we op 2 mensen na gewoon voor aan.
Kwam dit simpelweg misschien doordat het een doordeweeks dag was?

Laatst bewerkt:

PyroPlop32

Registered User
zo rustig vond ik het nou ook weer niet, druk genoeg nog !
zeer lekker showtje trouwens, een van de beste crema's die ik heb gezien !

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
Het viel mij op dat tijdens en vooraf deze show echt extreem rustig was. De grote straat achter de Nederlandse enclave stonden een paar mensen. Ik kan mij van 2011 herinneren dat ik toen 1 uur van te voren kwam aanzetten waar ik ergens achteraan in een steeg stond. Nu kwamen we 30 minuten van te voren en stonden we op 2 mensen na gewoon voor aan.
Kwam dit simpelweg misschien doordat het een doordeweeks dag was?

Yep!
Je zag ook het verschil met de Zaterdag waarop het wel Nit de Foc leek en de Zondag wat een wereld van verschil wasx qua drukte.

Bovenaan