Crazy Bang nitraten

Vuurwerk023

Registered User
Uit welk land komen deze nitraten en knallen ze wel lekker? heeft iemand er ervaring mee? en waarmee is deze knal te vergelijken?

Corné-Original

Registered User
Deze komen van wijd weg. Uit Mongolie namelijk. Dit produkt is dus gemaakt door echte Mongolen die in een hut op de toendras knallers bedenken om de zeldzame Krajotsmarmot te laten schrikken zodat hij/zij verstijfd staat van schrik en de Mongolen kunnen toeslaan.
Deze knallers kun je vergelijken met de zuigende moerasdriftkikker die wordt gepakt door een doorgewinterde baviaan die op pelgrimstocht is.Die exploderen namelijk na aanraking.Mocht je nog meer vragen hebben of oordopjes nodig hebben kun je altijd mailen naar me

Vuurwerk023

Registered User
volgens mij stelt hij een normale vraag...
heb je misschien een foto devinio?
2009010510202073499.jpg

Vuurwerk023

Registered User
Ja maar op diverse sites waaronder vuurwerkcrew staat dat ze uit Spanje komen en op andere zeggen ze weer Italië en nu word er hier gezegd China veel onduidelijkheid dus...

smilli

FPM Filmer
Die verpakking in de foto is anders dan de standaard crazy bang verpakking, meest voorkomend is 2 rijen van 10 met folie. Schijnt goed te klappen maar kwaliteit van de lont wat minder. Is overigens een chinees product dat vanaf de poolse markt hier terecht komt.

Girandola

Registered User
Van deze nitraat zijn voor zover ik weet 2 versies, een grote en een kleinere versie hierboven is volgens mij de grote, de kleine versie zit in een verpakking zoals we het gewend zijn, 2 rijen van 10 nitraten. Ze schijnen weinig onder te doen voor de FP3. Zelf heb ik de klappertjes niet gezien, gehoord of in bezit gehad, dit is slechts wat ik op andere fora heb gelezen.

--sjon beton--

Registered User
95% van het vuurwerk word in china gemaakt dus ja...
lekkere nuttige informatie reactie op zijn vraag...

ik heb in ieder geval deze knallers nog nooit gezien.
bedankt voor de foto devinio!

Bovenaan