Crash Box

Vuurwerk023

Registered User
Kan hem voor 65,00 krijgen bij Vathors (Halloween aanbieding). Zie veel verschillende versies voorbij komen in dit topic? Iemand die dit blok afgelopen jaar gehad heeft en zijn ervaring wilt delen met mij?

Vuurwerk023

Registered User
Meende dat ik ergens gelezen had dat de spinners waren verdwenen voor 2024? Iemand meer info? Wil hem eigenlijk wel meepakken, maar niet als de spinners weg zijn.

MasterBsc

Registered User
Spinners in producten met kooi zijn verdwenen, dit product wordt sinds vorig jaar zonder kooi geimporteerd waardoor spinners wel mogelijk zijn ( als het goed is hoor bij de crash box 2023 batch, ik heb dit product niet per karton in handen gehad ), net zoals bij de andere producten in Nederland met spinners. Verhaal van spinners en kooi is even een lostaand feitje. Door de kooi 'kunnen spinners mogelijk massa explosief reageren wanneer ze afgaan in de kooi', aldus het ILT wat net zo lang test tot iets een afkeur reden heeft. Ofterwijl dan wordt het 1.1G in plaats van 1.3G ( 1.3G = in Nederland 1.4G+kooi )

Laatst bewerkt:

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Spinners in producten met kooi zijn verdwenen, dit product wordt sinds vorig jaar zonder kooi geimporteerd waardoor spinners wel mogelijk zijn ( als het goed is hoor bij de crash box 2023 batch, ik heb dit product niet per karton in handen gehad ), net zoals bij de andere producten in Nederland met spinners. Verhaal van spinners en kooi is even een lostaand feitje. Door de kooi 'kunnen spinners mogelijk massa explosief reageren wanneer ze afgaan in de kooi', aldus het ILT wat net zo lang test tot iets een afkeur reden heeft. Ofterwijl dan wordt het 1.1G in plaats van 1.3G ( 1.3G = in Nederland 1.4G+ko

Nou dat weer!

Er blijft toch maar weinig leuks over in nl vuurwerk.

flutsjah

Bronzen Member
Heerlijke doosjes deze, lagen al even te drogen en nu eindelijk in een projectje kunnen verwerken. Vroegah voor een mooie prijs te koop en daarvoor vind ik het leuk spul! Deed het prima om 00:00u nog mee! Nu vindt ik deze redelijk duur geprijsd.

Bovenaan