Archief Crackhead

FPM ProductBOT

Registered User
164_lesli_overig_CRACKHEAD_new_2011_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Crackhead[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Lesli Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Overig[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]164[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 32,95[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td]252 gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td][/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td]36[/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]Revolutionair goede crackling cake! Crackling bouquetten, crackling burst, crackling rain en crackling chrysanthemum. Maximale vulling verdeeld over 36 schots.
[/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 15/10/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting
Klik hier voor de database link
[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

PyroGuy

Registered User
Weinig reacties. Ik was er wel over te spreken op 3 september! Als ik het filmpje hierboven echter bekijk wordt ik minder vrolijk...

bridge

Bronzen Member
die chrysanthemum op t laatst is wel zoals het moet zijn. Goeie popping. 32 euro voor een 250 grammer is ( mede gezien de ontwikkelingen in B) wel veel.

Richardus

Registered User
Nee, vind ik niet. Ik vind het juist geweldig dat drie verschillende soorten crackling in één cake zitten. Zo vind ik dat gekrakel hartstikke mooi, zoals het bedoeld is; als single effect. Door deze tentoonspreiding van het effect crackling in 'al zijn' (nou ja; drie) soorten, vind ik het een wannahave. Of de Sagittarius, die's een omlabeling ;)

Boomer

Registered User
tja het is een leuke cake maar daar zijn de wel meer van maar voor 252 gram en 32.95 euro zeg ik weer nee het is een mooi ding maar nee het zijn weer elite prijzen voor nl begrip :(

PyroGuy

Registered User
Twee stuks, geschoten op de demo van Onrust Drouwenermond. Door het slechte weer laat de kwaliteit van de films soms ter wensen over.

Aardig potje, maar ik zou hem zelf nooit kiezen. Pas als je er meer tegelijk schiet levert het wat geweld op.

Bovenaan