• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Counting down to 2015 Pictures

10620371_760434614032782_8830315886333118101_o.jpg

Hey is dat hetzelfde sterretje als van 38 days? :tounge: Geeft niks hoor t blijft een mooi plaatje!

Hey is dat hetzelfde sterretje als van 38 days? :tounge: Geeft niks hoor t blijft een mooi plaatje!

hahahha er gaan eisen worden gesteld :p
Moet helaas bekennen dat het aanbod qua foto`s dit jaar wat minder is , omdat ik dit jaar ook naar wat minder shows ben geweest.
En ook zijn er wat harde schijven overleden :-( Dus helaas was minder keus deze keer :p

sorry dat ik er afgelopen jaar er niet echt aan ben toegekomen, zie ook bovenstaand bericht.
Hopelijk kan / mag ik jullie dit jaar weer verblijden met wat mooie counting down foto`s.

hier alvast eentje die ik gisteren heb gemaakt.

10923461_783137341762509_646388163781287104_o.jpg

thanks !!! ga het dit jaar ook maar een keertje doen ! heb nu al wat kleine a4 foto`s in me huisie hangen, maar wil ook 2 grote canvas doeken hebben :-)

Back
Bovenaan