Corsair

Dutchthug

Registered User
Mensen die knutselen ga niet spelen met zulk goed flash!

Ik had er maar 2 opengemaakt en het flash op m'n vensterbank gedaan, was echt een miniscuul beetje dus ik steek het aan....hele kamer stond blank!

Maar Corsairs zijn op het moment de beste strijkers, zowel kwaliteit als knal:)
Alleen daar betaal je ook voor ;) Waren tevens mijn eerste strijkers en nogsteeds geen andere strijkers die eraan kan tippen:)

Laatst bewerkt:

nickskuhh-hmd

Registered User
Ik had er maar 2 opengemaakt en het flash op m'n vensterbank gedaan, was echt een miniscuul beetje dus ik steek het aan....hele kamer stond blank!
QUOTE]

Lekker veilig, je hebt flash die al knalt als er niet eens een huls omzit.
Maar ik heb in ieder geval mijn eerste doosje corsairs gekocht bij loods, zien er erg netjes en afgewerkt uit.
Heb ook nog een doosje pirat specials dus kan ik ze mooi vergelijken.
Op de strijker zelf staat idd 1309-48 en op het doosje zel alleen 1309.

Dutchthug

Registered User
Het knalt niet hoor;) alleen als je heel veel hebt, maar was paar jaar geleden 1e x belgie dus wist nog niet dat het zoveel rook zou veroorzaken;)

zuen

Registered User
Euhm, ik ken flash composities die al op een los hoopje knallen met 10mg. En dat het veel rook maakt kan je trouwens goed zien als je zo'n dingetje afsteekt, er komt altijd een dikke witte wolk af. Bij een rotje heb je dat niet zo erg, is overigens meer blauwachtige rook.

mickeyzegtboem

Registered User
Het knalt niet hoor;) alleen als je heel veel hebt, maar was paar jaar geleden 1e x belgie dus wist nog niet dat het zoveel rook zou veroorzaken;)

correctie, de hoeveelheid flash maakt niet uit, het ligt aan de kwaliteit van het flash, en nog een aantal andere factoren. maar het kan dus echt dat flash knalt zonder omhulsel

Jusstin

Registered User
heb ook een pakje gekocht, maar vlak achter het kopje zitten allemaal scheurtjes bij alle 100. Heb er al 8 afgestoken en iedere keer nog een goede vertraging, maakt dit niets uit?

Laatst bewerkt door een moderator:

Jusstin

Registered User
Heb ik niet maar ik laat net weer een pakje ophalen,ik heb der al een stuk of 15 afgeknald en ze knallen allemaal nog even snel/langzaam

Laatst bewerkt door een moderator:

brian the freak

Registered User
heb ook een pakje gekocht, maar vlak achter het kopje zitten allemaal scheurtjes bij alle 100. Heb er al 8 afgestoken en iedere keer nog een goede vertraging, maakt dit niets uit?

Je bedoelt denk ik dat het strijkkopje kleiner is als de diameter van huls? Dat het net lijkt of de huls daar aan de bovenkant open is? zoja dit is normaal en scheelt niet in de vertraging.

pyro023

Registered User
Ik heb ze nu 2 weken geleden gehaald bij de grenzalandmarkt in laar.
Ik heb nu wel het 1e nadeel van deze heerlijke strijkers ontdekt.
ongeveer 1 seconde na het aan streken spuiten er ineens allemaal vonken uit,vind dit nogal irritant,maar verder blijven het gewoon top dingen!

mvg pyro023

Bovenaan