Van harte Corné!
J Jordi Registered User 24 september 2010 #22 scania zei: BOTS...........Van harte Knee, met je verjaardag. Prettige dag verder. Gr Rob Klik om te vergroten... Zie deze foto nu pas :crying: Prachtig haha.
scania zei: BOTS...........Van harte Knee, met je verjaardag. Prettige dag verder. Gr Rob Klik om te vergroten... Zie deze foto nu pas :crying: Prachtig haha.
Vinnie FPM Kalender Beheer Medewerker 24 september 2010 #23 Heey Ouwe Nepfreak, van harte gefeliciteerd met je verjaardag, maak er nog een knallende avond van. gr. vinnie
Heey Ouwe Nepfreak, van harte gefeliciteerd met je verjaardag, maak er nog een knallende avond van. gr. vinnie
S Son-T Registered User 24 september 2010 #24 Gefeliciteerd ouwe! Neem maar een paar pintkes van mijn.
C Corné-Original Registered User 27 september 2010 #30 Ik ben een paar daagjes weg geweest,vandaar mijn late reactie: Thanks allemaal voor de leuke berichtjes.
Ik ben een paar daagjes weg geweest,vandaar mijn late reactie: Thanks allemaal voor de leuke berichtjes.