Controleur bedreigt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cameo

Registered User
Dus omdat ie nog leeft was het een loze bedreiging en moeten we er maar geen aandacht aan schenken? Ik denk toch echt dat je een denkfout maakt, Stikkel. Moeten we dan wachten tot de daad is gesteld?

Ik vind dat iedere bedreiging serieus genomen moet worden. Pas wanneer we het normaal gaan vinden dat we dagelijks bedreigd gaan worden en er geen aandacht aan schenken TENZIJ iemand daadwerkelijk vermoord wordt, dan is er iets heel erg vreemds aan de hand.

Respect overigens voor mensen (ook zoals jij Stikkel) die hier kennelijk mee te maken krijgen en het geduld kunnen opbrengen om hiermee om te gaan. Lijkt me niet echt een ontspannen beroep.

Cameo

Stikkel

Registered User
Dus omdat ie nog leeft was het een loze bedreiging en moeten we er maar geen aandacht aan schenken? Ik denk toch echt dat je een denkfout maakt, Stikkel. Moeten we dan wachten tot de daad is gesteld?

Ik vind dat iedere bedreiging serieus genomen moet worden. Pas wanneer we het normaal gaan vinden dat we dagelijks bedreigd gaan worden en er geen aandacht aan schenken TENZIJ iemand daadwerkelijk vermoord wordt, dan is er iets heel erg vreemds aan de hand.

Respect overigens voor mensen (ook zoals jij Stikkel) die hier kennelijk mee te maken krijgen en het geduld kunnen opbrengen om hiermee om te gaan. Lijkt me niet echt een ontspannen beroep.

Cameo

Ik maak geen denk fout(denk ik), mijn ervaring is dat de mensen die kwaad willen je van te voren niet waarschuwen. Degene die je echt iets willen aan doen waarschuwen je niet van te voren. Het is gewoon een manier om jou te proberen te beinvloeden / onder druk te zetten/ stress te bezorgen, en daar geef ik niet aan toe.
Ik snap ook dat mijn opmerking over dat meneer nog leeft kort door de bocht overkomt, ik wil er alleen maar mee aangeven dat bijna alle bedreigingen gebakken lucht zijn.

Tony

Administrator
Medewerker
Verdomme ,
je begrijpt toch wel dat bedreigingen ernstig moeten worden genomen en dat het gewoon niet gezond is. Of de bedreiging nou wel of niet gebeurd. Je zal de verkeerde maar tegenover je hebben.

Stikkel

Registered User
Tony ik geef hier alleen maar aan hoe ik tegen zulk soort zaken aan kijk, ik denk dat dat het leuke van een forum is, met mensen van mening wisselen. Daarom vind ik je verdomme een beetje jammer, net of ik jouw / jullie mening ook maar moet hebben. Sorry maar dit is hoe ik er tegen aan kijk en ermee om ga en ik denk dat dat me tot nu toe redelijk afgaat.

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
Hoe jij er mee omgaat is jou pakkie aan. Het gaat ons erom dat er zomaar een man word bedreigd die er misschien niet mee kan leven en daardoor zijn hele leven moet omgooien.

Een forum is om van mening te wisselen maar er moet wel reel gesproken worden. Als mensen jou mening lezen kan het zomaar zijn dat ze denken dat dit ongestraft moet blijven omdat het TOCH niks voor kan stellen.

Stikkel

Registered User
Sorry maar dit is in mijn ogen de grootste onzin wat je schrijft Tony, nav van mijn mening............? Sorry hoor wat een kul is dat zeg.

Tony

Administrator
Medewerker
Dat kan best. Ik vind gewoon dat je dit niet normaal kan vinden.
En ik zeg niet dat het gebeurt ik geef alleen een voorbeeld.

KoenL

Registered User
Sorry maar dit is in mijn ogen de grootste onzin wat je schrijft Tony, nav van mijn mening............? Sorry hoor wat een kul is dat zeg.

Nu zeg jij dat Tony de grootste onzin schrijft? Het moet niet gekker worden.

De enige die hier naar mijn idee onzin schrijft ben jij. Een bedreiging normaal vinden? Dat is pas onzin. Een bedreiging kan je ook beschadigen, misschien jou niet, maar jij bent niet de enige.

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Een bedreiging kan je ook beschadigen, misschien jou niet, maar jij bent niet de enige.

Helemaal gelijk in.
Je moet als mens je fatsoen houden, als het niet zo gaat, als jij wilt dan moet denken, van k*t gloeiende nogwattes.
En dan even zuchten en het dan laten zitten.
En geen kogelbrieven gaan sturen, of mensen gaan bedreigen.

Men moet wat meer respect voor elkaar hebben.

Stikkel

Registered User
Heb ik ook maar een keer gezegd dat ik de bedreigingen normaal vind. NEE. Ik geef alleen aan hoe ik met zulk soort situaties om ga.(Lezen is ook een vak zie ik wel)Dit omdat het mij ook al een aantal maal is overkomen. Denk je dat ik sta te juichen als ik dat voor mijn kiezen krijg. Wederom nee. Maar ik ga er op de best mogelijke manier mee om in mijn ogen.
En nee in mijn ogen zijn bedreigingen niet normaal, maar het gebeurt, en ik geef hier alleen aan hoe ik hier mee om ga, meer niet.
En als ik dan een verdomme naar mijn hoofd krijg geslingerd als of ik een simpele ziel ben, hartelijk bedankt.

-RX

Registered User
Ik kom in mijn werk als beveiliger ook vaak in aanraking met bedreigingen. Ik kan van beide kanten het wel begrijpen.
De maatschappij is aan het verharden maar dat betekent nog niet dat we dat moeten accepteren.
De ene bedreiging is de andere ook niet, ik weet niet hoe het zit met de bedreiging in kwestie. Maar als we kijken naar wat er de afgelopen tijd is gebeurd in de wereld, en dan vooral naar de dingen die hierbij in het nieuws zijn geweest, zijn er af en toe best personen die het niet alleen bij dreigen laten maar ook daadwerkelijk de daad bij het woord voegen.

Iedere bedreiging verdient wat mij betreft een aanklacht aangezien we het zeker niet voor lief moeten nemen dat mensen zulke uitingen naar elkaar doen, al is het alleen maar even om indruk te maken.

Hoe mensen erop reageren hangt van de persoon en van de situatie waarin de verwensing wordt gedaan. De ene persoon is de andere niet en zal het zich meer aantrekken. En de ene verwensing is de andere niet.

Al met al het is wel degelijk een serieus feit dat er gedreigd wordt met de dood, en zeker ook naar familie of gezin toe. Om iets wat eigenlijk niet eens een woordenwisseling waard is maar gewoon zo opgenomen is in de wet, in dit geval afstand bij een vuurwerk evenement.

Gr rx

KoenL

Registered User
Als ik jouw posts bekijk in deze thread, met name de eerste, dan is dat wel de meest logische conclussie.

Je zegt zelfs dat het erbij hoort en dat we er niet over moeten zeiken.

Anders gezegt; iets wat erbij hoort is normaal.

KruitFreak

Registered User
Als ik jouw posts bekijk in deze thread, met name de eerste, dan is dat wel de meest logische conclussie.

Je zegt zelfs dat het erbij hoort en dat we er niet over moeten zeiken.

Anders gezegt; iets wat erbij hoort is normaal.

Mee eens, hij spreekt zichzelf tegen.
Het hoort erbij en we moeten niet zeiken (is dus normaal) maar zojuist zegt men weer van Nee.

Ik denk dat een slotje een mooi einde is van deze thread. We hebben alle smaken gehad volgens mij.

R

Ronny Vos

Guest
Ik nu verschillende reactie's gelezen over dit bericht,het kan en mag niet dat we mensen met welke functie ook gaan bedreigen in welke vorm dan ook.

We zitten ook met het nadeel dat het om vuurwerk gaat,en de vuurwerkbedrijven hebben al géén goede naam bij de overheid hoe goed dat je het ook doet het wordt allemaal over één kam geschoren,kijk nu maar naar de vernielingen tijdens de jaarwisseling,ze schreeuwen allemaal dat het dooor vuurwerk komt,en niet dat om verboden vuurwerk gaat.

Ook krijgt de hele vuurwerkhandel weer een stempel van: met die mensen valt niet te praten.

Laten we bericht ook niet verder uitkleden,het is al erg genoeg dat dit gebeurd in het kleine Nederland,met zo weinig vuurwerkshow's.

Gr
Ron

jaspertjuh

Registered User
Absurd en volkomen belachelijk gewoon!
Degene die die man bedreigt heeft, heeft het recht gewoon niet om pyrotechnicus te zijn! Zulke mensen zouden opgesloten moeten worden! Zo ga je namelijk niet met mensen om!

poisonouspider

Registered User
Verdomme ,
je begrijpt toch wel dat bedreigingen ernstig moeten worden genomen en dat het gewoon niet gezond is. Of de bedreiging nou wel of niet gebeurd. Je zal de verkeerde maar tegenover je hebben.

Ik denk dat hoe serieuzer je over zo'n duimzuig dreigement praat en hoe meer je je er bevestigend over uitspreekt je het probleem alleen maar groter maakt. Dit soort dingen moet je gewoon negeren. Als je ieder dreigement serieus moet nemen wat je in je leventje voorgeschoteld krijgt wordt je bij voorbaat al beinvloed en geef je de dreiger alleen maar meer LOL. Ex-vriendinnen, het verkeer of whatever.....tuurlijk joh dreig maar lekker verder of we moeten als Wilders door het leven...? Mohamed B en Volkert van der G hebben echt niet persoonlijk hun slachtoffers gewaarschuwd, dat zijn degene waar je angst voor moet hebben......

Nee, dreigen is niet goed maar wat lopen er hier een moraalridders rond zeg. Je kan het namelijk ook zo bekijken dat dit een pyrotechnicus(of freak??) is met een groot hart voor vuurwerk en die gek gemaakt is door een vervelend persoontje die de overheid vertegenwoordigd. Pyrotechnici en freaks maken ook fouten, in emotie kan iemand weleens wat verkeerds zeggen...foei!

En laten we nou eerlijk zijn.....wat weten we eigenlijk van de details van dit verhaal? nada.

Laatst bewerkt:

dieter

Registered User
Dit is nou het enige goede antwoord..............
En laten we nou eerlijk zijn.....wat weten we eigenlijk van de details van dit verhaal? nada.........
Dus hou op hierover............

Beste lezers van FPM,

bla bla

Ook hier mee worden vuurwerkbedrijven en winkeliers weer in het kwade daglicht geplaats.
Dit hele land gaat zo naar de ...ten

Mvrgr

Katan vuurwerk
Ronny Vos

Gaat? Volgens mij is het al wel naar de klote..

Ontopic: Ik vind het ook ongehoord dat je mensen gaat bedreigen.. Doe dat niet... Schiet je niets mee op..
Doe het, of hou je mond.. Geen middenweg nemen waarmee je nutteloos gezeur mee krijgt..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan