Consumenten Vuurwerkshow 2015-2016 DioR

DioR

Registered User
Het zou een budget show worden omdat ik net was verhuisd. Uiteindelijk is het toch een leuk showtje geworden en het budget verhaal is iets meer aan de kant geschoven. Het is niet helemaal uitgeschoten in het budget maar het is toch binnen de perken gebleven omdat ik bijv de evolution producten 1+1 gratis had. Dat scheelde al een hoop.

Toen ik officieel over was verhuisd (01 december 2015) moest ik nog de show een beetje in elkaar zetten. Het was meer en meer besloten dat ik toch iets ging doen. Producten moesten nog worden uitgekozen en van de nieuwkomers was ik niet echt op de hoogte omdat ik veelal had gemist door het verbouwen. Toch is het gelukt en heb ik zoals eerder genoemd gebruik gemaakt van een paar 1+1 acties en een paar kanalen per stuk geschoten ipv per 2 wat ik normaal zou doen.
Wie mij op facebook volgt heeft ook al kunnen zien dat ik rond de kerst mijn dochtertje Sky (1,8 jaar) vuurwerk gek probeerde te maken door cat 1 af te steken. Deze missie was echter geslaagd. Elke dag als ik naar buiten ging stond ze voor het raam te wachten of ik iets ging doen. Helemaal ideaal is dat nu ik ben verhuisd een mooi veld voor de deur heb die ik als schietlocatie kan gebruiken. Dat is de zien in het begin van de film. Van uit het keuken raam kijk je er recht op. In de vooravond ook perfect een meterpakket voor Sky af kunnen steken met haar voor het keukenraam. Alleen daarom ben ik al blij dat ik ben verhuisd!

Het 00:00 moment. Te bizar voor woorden maar om 23:59 en ik denk zelfs 45 seconden werd Sky dus huilend wakker. Mn vriendin er naar toe en ik snel het aftelmoment van de hofvijver Denhaag proberen te kijken. Toen ik door had dat de regie daar liep te snurken (wilde de mines zien in cijfers) heb ik mij bij Sky en mijn vriendin gevoegd. Het was duidelijk, Sky wilde vuurwerk! Nadat ik de rest van mijn familie de beste wensen had gewenst naar buiten gegaan. Daar de nieuwe buren een hand gegeven en heb 15 minuten de tijd om een beetje met vuurwerk aan te klooien. Het opbouwen kon beginnen.

Overdag had ik op het veldje oude laminaat planken gelegd zodat het enigszins wat rechter op de grond kwam staan. Na het opbouwen kon de show beginnen. De poging van mijn vriendin om met Sky in de deuropening te staan lukte niet echt want ze moest zelfs naar buiten! Er kwamen van haar kan niet alleen de Wow of Oh's maar ook van de buren (zelfs de senioren die in het blok naast mij wonen). Al met al erg geslaagd en ik hoop volgend jaar met Sky nog meer cat 1 te stoken en in de avond nog meer fonteinen!

Voor degenen die het nog interessant vinden, hierbij de schietlijst:
01: 3x Crackling Sky
02: 1x Heron 8-2
03: 1x Mashup Box
04: 1x HFF Cakebox
05: 1x Zena Triumph
06: 2x Kylin
07: 1x Super 500
08: 1x Crackling Chry
09 1x Immortal gold
10: 2x Lion
11: 2x Massive
12: 2x Psycho Mania
13: 2x Shanghai
14: 2x Crazy Screamer
15: 2x Titanium Thunder + 2x Delicious Thunder Normaal
16: 1x Its Mine
17: 2x Delicious Thunder Finale
18: 6x Happy Q

Enjoy!

Laatst bewerkt:

Moontan

Moderator
Medewerker
Mooie bijdrage heb je er van gemaakt Dior. Leuk sfeerverslag en handig die schietlijst bij je show.
De show zelf is top met alleen maar goeie cake en cakeboxen. Dank voor het delen.

Fearwind

Registered User
Mooie show, loopt lekker door! Leuk om te horen dat je dochtertje net zo enthousiast is over je hobby als jijzelf. :)

DioR

Registered User
Mooie show, loopt lekker door! Leuk om te horen dat je dochtertje net zo enthousiast is over je hobby als jijzelf. :)

Dat vind ik dus echt geweldig! Zelfs de finale shot kon ze nog waarderen, hoewel ze het volgens mijn vriendin toch iets overweldigend vond. Dat snap ik dan ook weer wel met 6x Happy Q.

Bovenaan